K*B*N, pratar del 11
Har jag sagt att jag älskar Er?! Ni är så himla fina och rara och ett otroligt stöd. Hoppas att jag någon gång ( under lite roligare premisser) kan få gengälda!
Har jag sagt att jag älskar Er?! Ni är så himla fina och rara och ett otroligt stöd. Hoppas att jag någon gång ( under lite roligare premisser) kan få gengälda!
Jag har bestämt att en Depp-dag/helg är ok, sedan nya tag och i stället se att risken är LITEN att det blir ett "dåligt" besked och försöka i den mån det går att slå det hela ifrån mig. Blir ändå inte klokare av allt tänk om... Tänk hit tänk dit... Min mamma jobbar på det lokala sjukhuset och har jobbat med diverse människor, så hon kände den kvinnan A som jag pratade med tidigare i morse på fostermedecin, hon sa till mamma att hon skulle hälsa mig att ha lite förtröstan och att mitt fall inte alls var spec stor högrisk, kanske mer bara lite värt att ta sig ennärmare titt.... Jag känner att jag mest sluddrar......
Du är en riktig pingla Korren! Och pärlan sitter som pricken över i
Korren- ingen overall än ?
klämde på en turkos po.p overall idag, I like.... men T bara "Nääääääääääääj lill ha jöd" sååå red it is! Klok unge det där....
Någon i behvov av tunn vinter jacka 128 mörkblå po.p utan luva ?
idag är en jobbigare dag (igen)..... men försöker tänka att imorgon ÄR en annan.. dag...
Nemia Noj - Bild kommer, ska bara hitta orken....