• zasata

K*B*N, pratar del 11

Tjejer, min mens tog slut i ons. Har även börjar med p-ring igen. Men jag typ blöder än. Inte mkt. Typ en tesked om dagen (ursäkta..) och nästan svart. VAD fan kan det bero på?

• zasata

Grattis Jessika! Då kan vi ta nån promenad nån dag. så kan du komma hit 5 dec ;)

Jag har haft värdens piss dag. bara för jag är ny på jobbet så tycker en del att man inte behöver ha respekt för en.
    Inte passa tider, att telefonen är viktare att dom får ringa sina pojkvänner än jag jobbsamtal också. Blev så arg idag att jag gick hem..

• zasata
    Nifelheim skrev 2010-12-01 20:29:20 följande:
    BLÄ. Jag behöver tips på bra nätshopping för julklappar till typ ALLA i släkten (utom barnen i leksaksåldern som är klara iom. Ullaredsbesöket). Nätshopping till människor från 9 till 60 år alltså. Massor med tips vill jag ha, för jag har aldrig shoppat julklappar på nätet, men i år hinner jag ta mej tusan inte ens tänka tanken att springa på stan.
  • zasata

Hoppas det går bra Pass!

ebba inte kräkts eller haft diarre men ont i magen sen igår kväll.
    37,9 graders feber i morse sen försvann det och n över 38. vill inte äta mkt. men fått i henne lite potatismos och glass nu..
    leo har med lite feber nu. vad tror ni det är?

Svar på tråden K*B*N, pratar del 11