K*B*N, pratar del 11
bla bla bla.... jag gillar inte symaskiner, vad tror ni jag kan få för min cam`?
bla bla bla.... jag gillar inte symaskiner, vad tror ni jag kan få för min cam`?
www.blocket.se/goteborg/Brio_Barnvagnar_30848822.htm&w=2 bu eller bä?
www.blocket.se/stockholm/Phil___Ted_syskonvagn___tillbehor_billigt_30193626.htm&w=3 ingen som bor nära?
Mylittlestar JUJUBE 200kr!! Blev två st här.. Hoppas dom är bra.. har ju bara 5 sen innan och köpte en i förrgår.. hum.. Tradera sen kanske?
Vet heter dom som säljer hem grejer, inte ellos utan den andra?
Nu är min cam på blocket
Jag blir tokig på dagis här!!
Igår började sonen skolas in, går magsjuka på hela huset. Frågade om många var sjuka.
"ja ett par, dom flesta är lösa i magen så svårt att veta" Jaha tyckerj ag och undrar om dom inte blir hemskickade då? Nej det blir dom inte för behöver ju inte vara magsjuka!!!
Sambon var med sonen på sin avdelning, stora tjejen var på sin, tydligen bajsat vatten två gånger och dom sa inte till förrän han hämtade henne! Hur många kan inte hon ha smittat?? Nu åt hon lite hemma, så vet inte vad det är med henne. men jag håller ju henne hemma, fast dom sa att hon säkert kan komma i morgon om hon är pigg!!!
Det tråkiga är väl att sonen precis håller på att skolas in, och jag vill inte ta dit honom heller. Tänk alla andra kunde tänka så?? Och nu har vi skiten hemma, igen.