K*B*N, pratar del 11

Jag drömmer ju om en stooor trädgård med fruktträd där ungarna kan springa sig trötta och sen sätta sig i skuggan och äta äpplen (eller nybakt äppelpaj.)

Ibland är ju DHL lite skumma med sin prissättning, men 55:- lät som i mesta laget ändå.
Ååh, övertrött Vemund somnade äntligen. Då kom Vendel hem och hunden skällde och sedan ställde sig Vendel i hallen och skrek allt han ville ha sagt till mig - 6 meter ifrån mig.. Stackars Vemund. Hoppas hans pappa får honom att somna om en stund.
Bm var väldigt på när Vemund föddes och babblade med honom (vilket jag inte ville) och var på navelsträngen och skulle klampa. Till slut fräste jag nästan att jag säger till när den slutat pulsera!! Hon tyckte att den hade slutat, men jag kände fortfarande pulsationer. En himla skillnad när de avtagit. Jag tror att min moderkaka släppte lättare utan problem och jag blödde inte så mycket/hade inte så mycket eftervärkar tack vare den sena avnavlingen.
NIf: Kul med bra affär och krya på/pigga på er båda två!
Jag gör inte så mycket. Märkte alla Vemunds kläder inför dagisstarten igår. Borde kanske tvätta lite, men orkar inte bära ner tvättkorgen. Vemund har fått lite käk och jag har druckit en kopp kaffe. Ska försöka (på nytt) att få honom att sova, för han är lite tröttgnällig, men ville inte vara kvar i sängen förut.
Hmm, ska ringa bvc och boka om en tid och se vad Tins skola säger om hans BUP-tider och .. nä, sen är det helg.
*snyft* Ännu en av mina favoritskådisar har gått bort.