• zasata

K*B*N, pratar del 11

Lindadjo skrev 2010-12-17 12:04:34 följande:
    Jag kan knappt fatta det, jag gjorde ett negativt test för en vecka sedan ungefär, bara för att kolla så jag inte var gravid innan julbordet Men i veckan har jag mått lite illa, inte så där jättemärkbart, men jag har kännt mig lite illa till mods, trodde det var för att jag saknade Adam så mycket nu när han har varit bortrest. Och mensvärk är ju normalt när man väntar på mens. Men jag vet inte vad som fick mig att testa mig igen går kväll. Jag satt uppe till 12 och kollade på en film (avatar) och innan jag borstade tänderna så fick jag bara för mig att testa. Först så blev de bara ett streck, och jag blev sur för att jag alltid ska slösa på de där graviditetstesterna som alltid visar negativt ändå. Men så helt plöttsligt så blir det ett till streck, innan den kommit till kontrollstrecket. Fy fan, vilka känslor det blev. Tårarna sprutade och jag bara satt och hulkade och grät och skrattade på toan hur länge som hellst. Och så var Adam inte ens hemma!!!!! Tur att han kommer hem idag, jag har inte kunnat sova nästan alls i natt! 
    MEN GRATTIS!! VAD ROLIGT!!! :D:D:D
  • zasata
    Angel Gbg skrev 2010-12-17 19:26:19 följande:
    Aserath Kan du inte snälla snälla söta ladda upp någon bild på dig alltså helkropp på fb i en mapp som bara jag ser så jag får se hur du ser ut för jag tycker fan alla är supersmala och ändå bara rasar i vikt
    Du är ju med jättesmal! såg ju dig på sis!

jag har mest fläskat på mig.. :(

Usch vilket otrevligt mail jag fick!
    Var en vagn i Jönköping. Mailade sa jag var intresserad av vagnen, men att jag bor i Göteborg och undrade om man kanske kunde mötas i så fall (annonsen hade legat ute 3 veckor). Eller om dom skulle hitot vid jul eller så.
    Så fick jag ett så otrevligt svar!! blä.
    Är det så konstigt att fråga om man kan mötas????
  • zasata
    Lindadjo skrev 2010-12-17 20:32:58 följande:
    Hur många gånger har du köpt och sånt en P&T?

Åh, insåg just att OM allt går vägen här, så kommer jag behöva en vagn? Yes!!!! Som jag har saknat mina goda vänner, barnvagnarna! Jag har nästan raderat de ur mitt minne helt, de finns ju inte längre i mitt liv. Jo, det finns. För jag har ju några kvar uppe på vinden, men det är ju ingen som används.

Så, alla ni med bugaboo... är det någon som planerat att sälja sin (med liggdel) om typ 8-10 månader?
    Sålde min idag... med två topsett, liggdel, åkpåse, bumberbarskydd, servicekitt,  krokar till skötväska... för 4500
  • zasata
    Lindadjo skrev 2010-12-17 20:32:58 följande:
    Hur många gånger har du köpt och sånt en P&T?

Åh, insåg just att OM allt går vägen här, så kommer jag behöva en vagn? Yes!!!! Som jag har saknat mina goda vänner, barnvagnarna! Jag har nästan raderat de ur mitt minne helt, de finns ju inte längre i mitt liv. Jo, det finns. För jag har ju några kvar uppe på vinden, men det är ju ingen som används.

Så, alla ni med bugaboo... är det någon som planerat att sälja sin (med liggdel) om typ 8-10 månader?
    Ett par kanske... Vaddå då :D
  • zasata

Jag ahr köpt typ alla julklappar på cdon, tog betala i februari,, känns bra ;)
    Blev en handdamsugare till pappa och en plattång till mamma, en del böcker till mig.. lite böcker till barnen.
    3 emma/totte böcker för 99kr

Jag har bestämt jag vill ha en DASH! den nya pt föll mig inte helt i smaken som dash gör..

Svar på tråden K*B*N, pratar del 11