• Lokatt

K*B*N, pratar del 11

Asereht skrev 2010-05-04 10:19:19 följande:
    Är det någon som klämt på brios fleeceåkpåsar? Är de tjocka eller tunna?
    nope, men nu kom jag att tänka på någe annat... har du sett nya spin?

Fr.s jag tittade på spin i affär sist jag var i k-stad, det var ju du som pratade om den i göteborg. Men gud, den var ful alltså! Men ganska smart.
  • Lokatt
    Fröken Småland skrev 2010-05-04 10:20:19 följande:
    *får dåligt samvete och masar mig tillbaka till Singer*

Jag såg att du hade inköpsplaner på lite retrotyg, vad har du för planer?
  • Lokatt

läst i kapp men hinner inte kommentera så värst, men prusse grattis till vagnen iaf.!

Nu stressar jag vidare, jobb, skola mm. fram till 7 ikväll, sen ut till hundklubben. Lång dag...

• Lokatt

nu har jag bokat tid åt min vovves kastrering, lite nervös är jag allt, de ska operera i min "tös"!

I övrigt är mitt shema exakt lika kaos och fullbokat som det varit ett tag, därav min frånvaro här. Nu idag har jag nån timme på förmiddagen iaf. springer mellan tvätt och här

zasata, trist med jobbet, men fyra timmar?! Om de var så extrema vill vi ha detaljer hua

Kavat, trist att du aldrig blir helt frisk

• Lokatt
    Pruseluskan skrev 2010-05-10 14:26:17 följande:
    Heeeej!Du, vill inte stressa, men syster som fyller 18 på onsdag får det bli annan pressent till va? Förstår att du har lite mkt nu så vill absolut inte stressa, mer veta så att jag kan fixa annat....
    ***! Just det! sorry! Kollar upp och postar imorgon! ok? Vet att jag skrev tankar och ideer och började klura, ska ta kolla. Det var inte fotosmycke på det va? för det går ju inte, men annars så. Klämmer in det mellan skolan och jobbet imorgon har en stund, plus en stund nu.
  • Lokatt
    Asereht skrev 2010-05-10 16:17:34 följande:
    Nu har jag äntligen sprättat bort och sytt om bakstycket på lapptäcket. Nu är det istället för en stel och omysig sak en mjuk och gosig filt.
    Vad underbar!!

Blä, idag har jag färgat håret, med resultat att jag sitter här med tårar i ögonen!! Först blev det gult, köpte ny färg, då blev det blå/grå. {#lang_emotions_cry} Vad ska jag göra?!!?
  • Lokatt
    Fröken Småland skrev 2010-05-10 20:40:34 följande:
    Lokatt: shit också . Grönt neutraliseras med rött och blått med gult. Min frisör rekommenderade faktiskt ketchup en gång när mitt hår råkat bli lite grönt och det to den värsta tonen av det gröna. Vad har vi för något som går åt det gula/orange/beige hållet? *klurar*
    fast då kanske det blir för mycket och jag blir gul igen?
    Smart med ketchupen, jag kanske får ta senap då! {#lang_emotions_tongue_out} 
    haha, men allvarligt så har jag tårar, ska upp och lämmna på dagis imorgon, sen skola hela förmiddagen, sen ledig nån timme innan jag ska jobba. aldrig att jag hinner handla och färga då, dessutom ska jag göra klart smycke då.
    Så jag ska alltså gå ut med grått hår imorgon HELA dagen ! Som om det inte räckte med att jag hade gult hår på kvartsamtalet förrut. Keps på blir det. *gråta*
  • Lokatt
    Asereht skrev 2010-05-12 13:39:16 följande:
    Skulle vara det då, men jag håller mig nog till dynor. Jag och trikå lirar inte om ma säger så.
    Men du kan sy ryggöverdrag till buggan i bomull, inga problem!
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11