• zasata
    Kavat skrev 2010-04-23 21:19:36 följande:
    Asereht, visst köpte du väl ett Besafe babyskydd (izi sleep?) till liten? Hur funkar det? Har du adapter så du kan sätta på buggan? Går det att lägga ner enkelt, alltså tror du det skulle funka att ha i liggande läge på buggan? Funderar på vad vi ska köpa. MÅSTE ha som går att sätta i bilen. Sist köpte vi Acta Graco Logico med bas i bilen. Jag har adaptar till Maxi Cosy -till buggan, men de går ju att sälja och köpa annat babyskydd. Mekonomen hade någon drive här i helgen och de säljer ju Besafe i vanliga fall, så det blev lite halvakut, om vi nu ska köpa nu, om vi ska köpa det och de har vill säga... Mitt måste är alltså bas i bilen samt att det funkar att lyfta över på buggan (helst både bee+ (om jag får tummen ur) och vanliga i och med att vi kommer åka till dagis 3 dagar i veckan i bil och behöva gå in på dagis med bebis. Tips, erfarenheter?
    Be safe skall ju vara toppen!
    Men sen är ju maxi cosi fina med Med åkpåsen till
  • zasata
    Lindadjo skrev 2010-04-24 00:06:49 följande:
    Bombarderar tråden allderles så här mitt i natten, helt ensam! Idag... eller ja, igår, fredag, fyllde Daniel 6 år! Han fick Lego city brandstation av oss och jag och han har byggt och lekt hela kvällen. Jag råkar vara en klippa på att bygga med lego, och tycker att det är skitkul Det är väl kanske ingen slump att jag blev tandtekniker Hihi. Jag nästan längtar tills i morgon så vi kan leka vidare. Fast jag måste plocka undan lite och få undan lite tvätt, på söndag ska vi ha barnkalas, och jag tänkte hitta på lite lekar och sånt. Förslag någon? Det ska ju bli fint väder, så vi kan gott vara ute. Tänkte ha skattjakt på godispåsarna istället för fiskedam, som ju är lite för småungar
    Grattis!!
  • zasata
    passau skrev 2010-04-24 09:35:21 följande:
    Idag skall vi ha underbart roligt! eller kanske inte riktigt så ska flyttstäda för lillebror som har 2 katter... igår städade jag bakom tvättmaskinen i 2h och är inte klar... om jag av någon anledning någonsin nämner något om katt så stoppa mig!
    {#lang_emotions_throwup} Blä låter äckligt
  • zasata
    Pruseluskan skrev 2010-04-24 22:03:09 följande:
    Jag glömde berätta. Jag var ju på "The last Bounce" igår kväll på Globen. Det var hur grymt som helst. Önskar verkligen att jag hade någon som helst tacktkänsla och lite flow i mig men så är icke fallet.... Men jisses amalia vilken svindel jag fått med åren... höll nästan på och få dåndimpen och var verkligen tvungen att tänka på annat... som hur snygg Benke (?) är :-P
    Ååå vad roligt!
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11