• passau

K*B*N, pratar del 11

Fröken Småland skrev 2011-05-25 15:02:38 följande:
    Passau: vad är det för vagn du skall hämta? Synd att inte BuggyPoden passar på Buggan
    d var därför jag köpte den!
  • passau
    Fröken Småland skrev 2011-05-26 11:41:58 följande:
    ryser och älskar min PT
  • passau

hon skulle ju köpa min kura-säng igår...
    hon skulle komma 17 så jag bar upp säng, madrasser å allt på altanen för att slippa greja med det från källaren ensam med 2 barn å när kl. är 18 har hon ännu inte kommit men skickar ett sms att dom inte kommer ... GALEN!
    nu skulle dom komma på tisdag när vi kommer hem igen, tror jag vad jag vill på men ändå...
    sängen får stå i vardagsrummet tills vi kommer hem...

• passau
    Kavat skrev 2011-05-26 17:57:45 följande:
    Varför går det inte att göra radbrytningar när man skriver från iphonen???
    undrar jag med!
  • passau

*inser att fr S är galen* man kan inte plugga så mkt! Passerat Halmstad på väg mot Älmhult!

• passau
    Fröken Småland skrev 2011-05-27 18:13:03 följande:
    Passau: du är bäst! Tack snälla även för Legolandbiljetten, kan du skrapa fram en till så är du min favorit forever!
    vi ska ju ändå inte dit
    försökte med grannen men dom han inte innan jag var tvungen å posta,,,
  • passau

Mellan oss lindadjo Jag har ju bestämt att nästa date är i Ullared Ligger i sängen på ALV å vilar trötta fötter... Tjejerna å maken åker ruschkana...

• passau

Klart vi ska ha stugor i ured! Å dessutom boka badtunna! Bohus: jag har köpt massa klubbor jag tänkte sälja för att locka barnen Å om d går tänkte jag ta med mig skötbordet å en sitty... Ska packa å flytta till stugan å lyckas prismärka allt är det rimligt ihop med tömma bilen å tvätta allt från helgen på 1dygn?! Å då ska jag jobba 8h med

Svar på tråden K*B*N, pratar del 11