• passau

K*B*N, pratar del 11

jag skulle heta...
    delipu...haha...
    kallades dette, hade en kanin som hette Putte

Passau, kommer från en stad i Österrike vi åkte igenom en semester när vi hade husbil, vi hade just köpt en hundvalp som vi skulle hämta när vi kom hem...
    det slutade med att vi döpte hunden till Passau, men d kom aldrig någon ihåg utan vi kallade den snuttan från dag 1

och passau är nästan alltid ledigt så därför har jag det...
    dette är nästan jämt upptaget, försökte med det i början sen blev d bekvämt med ett namn som alltid funkade

• passau

kort pres:
    har 2 tjejer på 4 och snart 2år, syr och gör smycken... men ligger lite lågt just nu pga renoverande av sommarstuga vid havet på västkusten där vi även bor...

annars pimpar jag vagnar och bakar cupcakes

jag är klar med barn, butiken har stängt
    men jag väntar på att syster skall skaffa, hon har beställt (av mig) en pimpad bugaboo som jag får köpa och pimpa och hon betalar
    så d letar jag nu, så jag kan köra den lite innan hon får den

• passau

härligt att det är full fart här!

väntar ut regnet så vi kan köra alla möbler som står i hela huset ut till stugan som ÄNTLIGEN skall bli möblerad efter en total makeover sedan i sept!

bilder kommer kanske i kväll om det ser ok ut då

skönt att du är bättre mamma på vift!

• passau

Jag behöver oxå laga dragkedja! Vad kostar lagdelen? Annars kan jag köpa 2 om d finns å skicka fr s!

• passau

*skit*

Fröken Småland skrev 2011-04-05 13:34:07 följande:
    Och DÄR kom mailet från SMD *svär lite*
  • passau

haha, fr S hela NOLL gånger?! d var välanvända pengar

Nif, skönt att du vill köpa den utan att deta vad det är

jag har betalat en bugga idag jag! å sys har köpt hus igår nu nu var nästa projekt ett (från henne planerat) "hoppsan"

• passau

Sys har letat hus i över ett år, men dom bor 2 vuxna och varannan vecka en 10åring i en 2:à så d var inte på kartan med barn innan... Eller han har sagt att dom inte får plats... Nu e d kört för honom

• passau
    Tant Pruselius skrev 2011-04-11 09:20:47 följande:
    AnPa - Slå till nu !www.blocket.se/stockholm/Bugaboo_Frog_Came leon_33153896.htm?ca=11&w=1 annars gör jag det (NEJ!)
    jag erbjöd henne 2500:- innan den kom ut på B, och hon tog det... *tips* sen hittade jag min billigare med fler delar
  • passau

jag gav 2000:- för en frog från -04, med en hel extra klädsel å en ny svart klädsel med alla delar och en extra suffla...

Svar på tråden K*B*N, pratar del 11