Inlägg från: Nifelheim |Visa alla inlägg
  • Nifelheim

K*B*N, pratar del 11

Jag gillar också ordet snippa. Har till och med nästan lyckats få min mamma att använda det, fast hon har svårt för att lära.

Elric deklarerar ofta vitt och brett att han har legat i min mage och kom ut ur snippan och att jag har legat i mormors mage och också kom ut ur snippan men när han blir pappa får doktorn skära upp magen o ta ut bebisen

Jodå, jag HAR förklarat att pojkar/pappor inte har bebisar i magen, men det hjälper inte.

Det enda som är värt att dö för är att LEVA ! Frågan är! Vad får dig att känna att du LEVER?
  • Nifelheim

En helknäpp fråga som jag säkert frågat förut. Behöver man "lära" pojkar att stå och kissa eller kommer det naturligt med åren? Alltså, jag är ju ganska glad så länge han sitter ner, men tänk om han blir retad på dagis eller så för att han gör det Förvånad

Det enda som är värt att dö för är att LEVA ! Frågan är! Vad får dig att känna att du LEVER?
  • Nifelheim
    Fröken Småland skrev 2011-02-21 17:50:41 följande:
    Oj, det har jag aldrig ägnat en tanke Men jag tycker nog att man kan lobba för att även vuxna karlar skall sitta ned och kissa så jag tänker verkligen inte uppmuntra till något svineri
    haha. Kanske bara är jag som över-funderar på allt då. Min stackars gosse har ju så fruktansvärt mycket fruntimmer omkring sig och har nog aldrig sett en vuxen karl kissa.
    Nåja, blir han retad får jag väl tvinga sperma-donatorn lära honom *fniss*
  • Nifelheim
    Fröken Småland skrev 2011-02-21 18:03:28 följande:
    Eller varför inte hunden? Drömmer
    Kissa som hunden kan han redan
  • Nifelheim

Jag älskar City cross, men den är allra bäst om man kombinerar med en bugga vid sidan av

• Nifelheim

Jag skulle väl heta typ: MaMaKl då

Kallades alltid för Max när jag var liten
    Vad jag heter vet ju de flesta av er, åtminstone halva tilltalsnamnet
    och mitt första helt egna djur hette Klasse tror jag

• Nifelheim

Hej hej AnPa.
    Jag presenterar mig väl jag med Har hängt med brudarna här ett bra tag nu. Är inne på min 32:a barnvagn (av de jag har kommit ihåg att skriva upp). Har en son född i januari -07 och har just nu 7 hela vagnar och en liggdel som inte har någon vagn Vagn använder vi tyvärr typ en gång i veckan om ens det. Läskigt att barnen växer ifrån vagn så fort.
    Jobbar på att få till en liten (givetvis mest för att få köra barnvagn igen), men det går sisådär.

• Nifelheim
    Fröken Småland skrev 2011-04-02 17:58:13 följande:
    AnPa: vi är inte många stammisar här (tror vi är 14?) men flera känner du igen från Buggatråden; jag, Asereht, Lindadjo, K Kavat, Zasata och Tant Pruselius. Nifelheim, Riskiflickan och Thulo kör också Bugga
    Kör var väl att ta i, men jag har en bugga i alla fall
  • Nifelheim
    zasata skrev 2011-04-03 21:15:44 följande:
    16 räcker länge!! Köpet man telefon kontant nu för tiden??!

Nej det gick skit.. Ca 300kr!!!!
    Hihi. Nu blev jag ännu mer nöjd med helgens förtjänst på vår barnloppis. Jag fick in exakt 3338 kr. (och behövde inte stå där och sälja utan det var bara att lämna in skiten på fredagen och sen hämta det som var kvar samt ett kuvert med pengar i söndag ).
  • Nifelheim
    Fröken Småland skrev 2011-04-04 06:59:52 följande:

Grattis! Vad skall du köpa för något onyttigt för de pengarna?
    Tänkte nog spara till en Ullaredstrip närmare sommaren
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11