Fröken Småland skrev 2010-08-10 23:38:51 följande:
Ingen aning om vad det är... Kanske en sms-app? Jag använder WhatsApp och messar gratis med min man och några andra vänner. Kostar sju spänn och sen är alla ord och bilder gratis

. FL-appen funkar riktigt dåligt

Håller med + att du kan babbla med oss båda om du laddar ned whatsapp.

Jag tycker att alla med iPhone ska ladda ned den PRONTO!
Jag har appar för de sidor jag besöker mest (som har) typ FB, FL (fast den är kass), Blocket, Tradera och så har jag en massa annat. Jag har ingen aning om något så jag surfar in på appstore och testar gratisgrejor. Om jag gilalr appen ifråga så köper jag fullversionen.
Några jag har och gillar förutom ovan är: Min bank,
tv.nu,
hitta.se, Absalt alarmclock, pollenkollen, vår dagstidning, Spotify, stegräknare och så spel förstås! Jag älskar ordspel och tankenötter så jag har Hangman, Whirly Word, Word Warp och Scrabble. Sen har jag Tetris och iBubble. Det räcker för att fastna totalt.
Har laddat ned några barnvänliga också som SpongeBob tex. Den roar minibusen mest.

Storbus vill skjuta kor med slangbella (Sling Cowboy)och mellanbus vill rita (Glow Soodle).
Har en fotoapp som jag inte hunnit testa än och så laddade jag ned svampguiden igår eftersom jag är kass på alla sorter förutom kantareller och flugsvamp.