Princepesa skrev 2011-01-01 19:46:58 följande:
Oj, vad ni skriver! Tack för välkomnandet!!!
Jag har förresten också en bugga, eller två

.....
Två frog som ska flytta... var tvungen att äga en för att prova, men jag blev inte förälskad.
Har även provat Bee+, men den flyttade i höstas.
Ja, jag är inte lätt att tillfredställa. Jag tror att vi har hunnit med 29 vagnar.
Nu letar jag efter den perfekta syskonvagnen då storasyster kommer att vara 23 månader när bäbisen kommer. Vi bor på landet och det tar ca 30 min i rask takt till dagis. 1/3 av året är vår 1 km långa privata väg som en leråker, just nu är det inte ens lönt att tänka på att köra vagn där. Den vagn som fungerat bäst här är faktiskt emmaljungas nitro city kopletterad med ett gammalt cross-chassi. Vet inte hur upphetsad jag blir av Twin nitro.... Har en UJ duo, men tycker liggdelen är så liten och gillar inte att bebisen måste vara framåtvänd så tidigt. Vilka I-landsproblem!!!!!
Funderar på att försöka byta buggorna mot en twin nitro eller UJ duo mot en twin nitro....
Bodde nog för länge i Danmark för jag gillar de här enorma liggvagnarna som de har tills barnen är 3 år.....
Suck! Ja, jag vet att jag inte är klok. Härom natten kunde jag inte somna eftersom jag inte har hittat den optimala vagnen som uppfyller alla mina krav. Jag vill känna det där suget i magen när jag ser/tänker på vagnen... Snygg, ska gå att använda här hemma samtidigt som den ska vara lätt att köra, lätta att stoppa in och ta ut ur bilen och jag vill samtidigt att den fungerar inne i stan.....
Några tips.......
Välkommen i klubben.
har du ett barne eller fler?