• zasata

K*B*N, pratar del 11

Tant Pruselius skrev 2010-12-24 00:11:16 följande:
    men hjälp oj ! vad kan det vara då med dem symtomen+
    Jag vet inte. men han har skrikti hela natten. idag är det borta men han är inte glad o ch fått iprem nu.
  • zasata
    Lindadjo skrev 2010-12-24 11:04:48 följande:
    God jul igen vänner!

Vi har haft en tuff natt i natt, inte nog med att jag är lite extra trött av graviditeten, igår kväll fick Zebastian feber, och inatt åkte han på krupphosta så vid 2-tiden i natt åkte jag och han in till akuten så han fick kortison och fick andas i mask. Sen åkte vi hem, och vad händer då? Jo, då spyr stackarn oxå. Det har inte blivit mycket sömn inatt, för varken han eller mig
    I morse spydde han ner hela vardagsrumsgolvet. Det är ju inte direkt det man känner för att få nu, magsjuka. Skulle jag åka på det nu, skulle det troligtvis inte gå över förrän jag var i vecka 20. Usch....

Jag får så ont i mammahjärtat av att se honom så dålig min lilla plutt...

Han ligger här bredvid mig i sängen nu och säger att hans hjärta är dåligt, och så undrar han varför jag har 4 ögon?! Borde jag bli orolig??? Ser han dubbelt??!?!?!
    men ojdå.. Får han behålla vättska?
  • zasata
    Angel Gbg skrev 2010-12-24 19:55:30 följande:
    Här har vi nu haft 3 nätter utan sömn... krupp och astma kombinerat och avlöser varandra + hosta lugnorna ur sig och nu idag kom febern.

Zazata : Trist du inte sa till innan du beställde jag hade gärna beställt lite jag också, vartifrån har du beställt?
    Pinpong beställde jag på. dom har gratis frakt!
  • zasata
    Fröken Småland skrev 2010-12-25 08:38:14 följande:
    Angel: Zasata har ju tjatat i veckor om att beställa PT från utlandet, var har du varit?

Hur är det med alla små sjuklingar?

Nu har vi utmanat ovädret i Skåne och Danmark och åker till släkten västerut. Ni följer med som vanligt om bara grannens bredband funkar i snökaoset. God fortsättning!
    på jobbet... men pinpong tog ingen fraktkostnad och just nu får man 7% på ordern!
  • zasata

Ååå tänkte bara säga att jag och Tobbe lämnat ett snorigt glatt barn, ett ledset och sjukt barn hemma. Och sitter nu på hotell! Dock har jag glöm min medicin och är snorig. Men skall väl sova nu..

Svar på tråden K*B*N, pratar del 11