K*B*N, pratar del 11
Även potatisvatten kan hjälpa. Fyll en tillnbringare med vatten och lägg i 3.4 skalade potatisar att dra i någon timme. Drick ett glas med potatisvattnet innan måltider.
Det är tipsen jag fick när jag väntade Prinsen

Asse - Krya på magen, är det en elak basilusk som fått tag om magen din? :-S
Ingefära är inte heller en favvo, men jag väljer INTE halsbrännan så jag ska testa. Tack alla raringar för bra tips....
Sov gott !
*somnar till Berg Flyttar in och Halv åtta hos mig på anytime*
ja tycker jaaa zasata kör så det ryker...fast det var inget snabbt svar här ifrån
Här är det morgon. Liten T bajsade på pottan och är nu "En stor tjej, jag behöver ingen blöja" så detta går som tåget. Igår efter dagis åkte vi ner till centrum och handlade tjosoj för stora tjejer - utan blöja
Annars är det lite snorigt så nu kommer nog denna nedrans höstförkylning och fångar oss....
Idag så kommer min kusin från malmö, så det blir lite loppis nu på morgonen och sedan ska vi alla barn,barnbarn,barnbarnsbarn och barnbarnsbarnbarn fira världens bästa 85åring (min farmor!) på resturang. Härligt, sist vi träffades alla var när farmor fyllde 80 så det är ju några år sedan. och några barnbarnbarn och barnbarnsbarnbar sedan . Innan det ska vi till K mammas grav och tända ljus, idag är det 10år sedan hon gick bort...
Asse och Frk S - Ni gillar randigt ju www.tradera.com/auction/viewitempage.aspx