Inlägg från: Tant Pruselius |Visa alla inlägg
  • Tant Pruselius

K*B*N, pratar del 11

Nifelheim skrev 2010-09-25 07:55:40 följande:
    Är inte 3500 lite lite för en cam? Jag fick en tusenlapp mer för min och den gick rätt direkt, mååånga som hört av sig efteråt eftersom annonsen ligger kvar (har tillbehören kvar och orkar därför inte ta bort anonsen).
    Visa mig annonsen...
  • Tant Pruselius
    Kavat skrev 2010-09-25 13:27:29 följande:
    Jag har några liggdelar också.. Humhum. Min bebis har väl förmodligen växt ur den innan Prus lilla kommer?!  Tänkte nog i och för sig spara en och sälja med vagnen.

Måste föresten se till att röda Geckon kommer ut på annons. *latmask* Världens bästa för övrigt. Men funkar ju inte toppen med ståbrädan och bebis i sjal på mage tycker jag då det blir lite trångt. Men annars så är ju den helt underbar.
    Tror jag med hjälp av Frk S kommit fram till att jag behöver en Cam
  • Tant Pruselius
    Lokatt skrev 2010-09-26 12:04:11 följande:
    hihi mönstret skulle jag våga (även om det inte är ett förstahandsval), formen skulle jag inte våga, då får man inte ha min rumpa
    vilken rumpa?!
  • Tant Pruselius
    Tant Pruselius skrev 2010-09-27 06:56:27 följande:
    vilken rumpa?!
    alltså jag menar att jag tycker din rumpa såg välldans liten ut på hund-tränings-bilden....

*snurrar in mig* det var meningen som en  komplimang men lät hel trist....
  • Tant Pruselius
    Fröken Småland skrev 2010-09-27 08:26:19 följande:

God morgon! Då har man fast mark under fötterna, gillar! Var på loppis i helgen och gjorde faktiskt ett riktigt fynd, eller vad sägs om en splitterny cykel till lilleman för 150 kr? Den blir lagom till nästa år när han sannolikt lär sig cykla. Stödhjul hoppar vi över då han redan har kanonbalans i och med sin springcykel. Jag tror för övrigt att han kört minst tio mil med den, på allvar. Skall leta upp någon bild från campingen i somras, han var som fastlimmad på sin "motorcykel" .

springcykel? fick blidbevis tuff

ett riktigt kap den där hojen, den kan du skicka hit sen när lillebrorväxt ur den
    Fröken Småland skrev 2010-09-27 08:45:32 följande:

Och så kommer en bild på (de för en gångs skull sams) gullungarna som jag hittade när jag letade efter mc-bilder. Nu lovar jag att jag slutspammat tråden

sötgötar!
  • Tant Pruselius
    Fröken Småland skrev 2010-09-27 09:25:46 följande:
    Trust me, I know!!!! En Bee skall du köpa om två år, då kostar de lagom mycket också
    eller så kan hon köpa min som är ombondad (med vingarna) till en litenknodd, eftersom jag ska köpa din
    Det ena behöver ju inte utesluta den andra....väll....
  • Tant Pruselius
    Fröken Småland skrev 2010-09-28 07:16:12 följande:
    Oooh nu har jag ett projekt på gång med söta mamma på vift; en Beesuffla i denim Kyss. Vad tycker ni om insida? Jag tänker spontant Axéns moln i grått då jag är så väldans svag för just molnen. Kriterium nr ett är att den skall vara väldigt lättmatchad så att man kan ha en galen dyna eller åkpåse i. Kanske skulle klä även insidan med denim? Andra förslag?
    och snälla sy till gammla bee oxå *viftar med koögonfransarna* pretty please, I'll pay goood
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11