Inlägg från: Nifelheim |Visa alla inlägg
  • Nifelheim

K*B*N, pratar del 11

Det är förresten bara på facebook du outat Nanny-grejen Zasata. Tänk på de stackare som inte har det (än).

Det enda som är värt att dö för är att LEVA ! Frågan är! Vad får dig att känna att du LEVER?
  • Nifelheim
    zasata skrev 2011-06-08 10:41:33 följande:
    Hur gammal är AnPa?
    Nifelheim skrev 2011-06-07 22:17:36 följande:
    Det är förresten bara på facebook du outat Nanny-grejen Zasata. Tänk på de stackare som inte har det (än).
    22 tror jag Förvånad
    Det enda som är värt att dö för är att LEVA ! Frågan är! Vad får dig att känna att du LEVER?
  • Nifelheim
    Fröken Småland skrev 2011-06-08 19:17:29 följande:
    Kanske det skulle hjälpa om du istället beställde en 70 cl Explorer? Drömmer
    *får flashbacks och ryyyser*
  • Nifelheim
    zasata skrev 2011-06-11 21:11:36 följande:
    Mamma söker nytt hem med lugn och ro....
    Jag söker nytt hem utan grannar (förutom MIN granne då )
  • Nifelheim
    Leende skrev 2011-06-13 17:46:50 följande:
    Alltså jag blir sååååå argSkrikandes

Fick kollinr nu och kollar upp... Då ser jag att den ankommit till Göteborg i fredags kl 08.34 på morgonen..
    Och stället stängde kl 17 idag!!!

Varför SkrikandesSkrikandesSkrikandes har vi inte fått ngt  sms, telefonsamtal eller avi då¨när det är måndag idag...... 
    Har väntat HEEEEEELA dagen och kunnat åka och hämta den så är det stängt nu.... SUCK! 
    Åh så irriterande!! Skrikandes
  • Nifelheim
    mamma på vift skrev 2011-06-14 17:51:19 följande:
    Jag behöver hjälp
    Vilken färg på kantbandet ska jag ha?  Turkos, Brunt eller rosa?
    Svår beslutsångest här hemma

Brunt om den i mitten är brun
  • Nifelheim
    Leende skrev 2011-06-15 12:57:50 följande:
    Men Fröken S , är det nu du skall till legol?  Fick ju tag i mer biljetter.. Är det nån mening med att skicka då?

Eller är det nån annan här i tråden som vet om Fr S är på väg dit???

Tänkte om hon inte tittar in här på några dagarDrömmer
    Nejdå, hon skulle iväg på annat. Inte legoland alltså
  • Nifelheim
    Leende skrev 2011-06-15 19:49:12 följande:

Fy sjutton vad ledsen och arg jag är nu...

Kolla här hur vagnen såg ut.... Hål på två ställen + repigt chassi..

Neeeej Gråter
    Dumt att det inte gick att se bilderna, men förstår att du är fruktansvärt besviken om det är hål. Repigt chassi får man nog tyvärr räkna med mer eller mindre Det blir repigt himla fort.
  • Nifelheim
    Leende skrev 2011-06-15 19:50:30 följande:
    Åhhhh, nu går det inte att ladda upp bilder heller *kokar av ilska*
    Prova att förminska bilderna. Då brukar det gå.
  • Nifelheim
    Leende skrev 2011-06-15 20:09:12 följande:
    Ja, det är det som är felet, men hur gör man när man förminskar???
    Öppna bilden i Paint, klicka på ändra storlek och där det står 100 lodrätt och 100 vågrätt så ändrar du till typ 30 i båda och sparar. Sen brukar den filen vara lagom stor.
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11