K*B*N, pratar del 11
Fast nu insåg jag att det är nog inte riktigt det du är ute efter. Alltså du kan ju få en bok i slutformat (typ pdf, html också tror jag), men... Jaja...
Fast nu insåg jag att det är nog inte riktigt det du är ute efter. Alltså du kan ju få en bok i slutformat (typ pdf, html också tror jag), men... Jaja...
Såg att någon frågade om "froggarna". Eftersom jag tyvärr inte blev så förtjust så har jag inte riktigt engagerat mig och det är möjligt att jag beskriver saker och ting helt åt skogen. Båda är köpte begagnade. Den ena med svart klädsel i fint skick (dock ingen svart frogsufflett utan rosa cam topp, camsufflett och parasoll) och röd liggdel med röd frog sufflett och rött parasol (liggdel + sufflett är jättefin). Den har både frogfäste och camfäste. Chassit har en del skavanker. Handtaget har flyttat på sig ca 1 cm på ena sidan och chassit är ganska slitet. Fungerar bra, men dock. Denna tror jag är ganska gammal eftersom bugaboo logon ser annorlunda ut (kan det stämma eller är jag grundlurad?). Den andre ramlade jag över på en semester. Den har sand klädsel i ganska bra skick (har dock jordslagsprickar på korgen som inte går bort) med jeans camtopp och sufflett (och sufflettfäste, och en sand cam topp och sufflett i fleece samt en orange klädsel (i ganska fint skick, men utan sufflett) och ett svart parasoll. Chassit är i ok skick. Båda har bygel och det här “skummet” som är på ramen, bygeln och handtaget är helt på båda. Har även en sandfärgad sittdyna som aldrig är använd. Jag brukar putsa och fixa med mina vagnar och de brukar oftast vara finare när jag säljer dem än när jag köper dem. Tyvärr har inte lusten funnits där med dessa. Jag funderar på försöka sätta ut allt till ett pris eller ev byte. Vad tror ni? Kan man det?
Min absoluta favorit bland vagnar är min Silver Cross Kensington! Men den åker nog också nu. Orkar inte lyfta den in och ut ur bilen när den ska användas och jag tycker den är för fin för att köra här ute på vår leriga grusväg. Suck!
Hur har ni med fler än tre barn hanterat folks kommentarer? Jag känner att jag inte är så hårdhudad som jag önskar att jag var. När vi väntade trean undrade svärmor skrikande och gråtande hur vi kunde göra så mot henne...
Vet svärmor om nr 4?
Kram!