K*B*N, pratar del 11

Idag har jag så ont så jag håller att gå av.. Jäkla fogar. Lite kundvagnskörning med sonen bara, men hade ont innan.
Väntar på att maken ska komma, han åkte för att hämta dottern för 45 minuter sedan (tar eg. max 20) så var är de? Vi har massor att göra här hemma inför eftermiddagen och jag kan knappt röra mig så det kommer att bli stressigt, för han får nog göra det mesta. Karlar!
Sen ska vi till en stor och rolig lekpark med några kompisar, om det inte ösregnar, då hamnar vi med hrm, 10 barn, minst här hemma.
Hoppas du blir nöjd med vagnen, Asereht! Alltid kul att testa nytt!
Vi åkte till en lekplats i går, en sådan stooor sak med massa roliga saker. Vi var 4 familjer som hade med sig picnic, så det var livat!
Fick träffa kompisens 3 månader (som hade rs när hon var några veckor...) och hon var jätte söt naturligtvis. Och vad små de är! Man glömmer liksom, jag tyckte hon var miniliten och då är hon ändå 3 månader nu och född ett par veckor innan bf vill jag minnas.
Varning Zasata,
Hur som var det uppehåll och när vi varit där i närmare 3 timmar kom lite dugg så då åkte vi hem. Väl hemma så orkade vi typ ingenting, så vi la oss tidigt. Mitt i natten går maken upp och ja, då har han fått magsjukan!!! Lilleman hade ju varit symptomfri 48 timmar igår så vi trodde det var lugnt. Men maken åt mat som lilleman ätit på igår.. Inte så smart kanske.. Så förutom att jag vaknade varje gång maken var uppe så hade katterna skitskog inomhus tidigt i morse. Sen vaknade barnen, så ja, jag är helt slut. Maken var uppe ett par timmar och då passade jag på att vila, men nje, valbort blev väl inte vad vi hade tänkt...
Lite roligt är dock att vårat kompispar (som skulle varit med i går, men hon mådde inte helt ok så de stannade hemma) fick en tös tidigt i morse!
Hon höll på att få alldeles för tidigt med både storasyrran och denna så hon har varit mycket i "vilande" läge och var rätt trött på det nu och ville ha ut bebis. Tror hon var i v39, men liten höll på att komma för typ 10 veckor sedan så hon blev inlagd och det stoppades och hon fick kortison för att lungorna skulle utvecklas, och sedan dess har det varit "ok" att föda. Men då ville inte bebisen ut. Skönt att hon gick såpass långt ändå.
å hade katterna skitskog inomhus ..
inte skitskog, utan skitskoj! De hade värsta jagningskapplöpningarna här inne.
Men vi har band i överflöd. Sälj är mitt tips, 5-10:- st bör man få på typ barnmarknad. Såg att vissa disney gick svindyrt på T dock, men hur vet man vilka..?