Fröken Småland skrev 2010-10-04 07:29:16 följande:
Tanten: Var du sex mil ifrån mig - hela helgen - utan att ringa??? *totalsurar*
Lindadjo: lapptyget var bara helt fantastiskt. I det tyget skulle jag vilja ha en sittdyna till min UJ!
Jag pratade med Pramworld och mycket riktigt så är den blå Eliten slutsåld så den kan jag glömma. Jag gav ett skambud på den på Blocket som mamma på vift tipsade om men fick ingen reaktion. Och dessutom var mycket av vitsen att jag vill ha en NY vagn. Min UJ är helt ok i chassi och hjul (fast en hel del repor förstås) men det är tygerna som är sämst tycker jag och varukorgen är blekt och tråkig. Och om man ändå skall köpa ny klädsel och varukorg så blir det billigare att köpa nytt (-09) från Pramworld och sälja den gamla. Men nu har jag en ny klädsel på gång så då kanske jag får en liten nytänding

Fast man vet aldrig, jag skall suga ur allt ur den här vagnperioden, till sista droppen, så det kanske hinner bli en UJ Terrain när skatteåterbäringen kommer till jul *sätter mig på händerna*
Måste ta mig till Panduro och fixa färg till både varukorgen och Coco-klädseln! Finns Panduro i Borås tro? Skall träffa MPV där någon gång framöver då vi har lite business ihop

soooorrrrry! Men jag va med mina hysteriska gekås-oskulder till kollegor och tiden bara spräng iväg *skäms*