Inlägg från: Tant Pruselius |Visa alla inlägg
  • Tant Pruselius

K*B*N, pratar del 11

Ekorrfamiljen skrev 2010-10-04 10:04:36 följande:
    Najjs! Jag är inte så mycket för radhus, men det där såg ju fräscht och riktigt gulligt ut. Instämmer dock att det var liiite för mycket aprikos för min smak. Hade det varit -93 så...

Lindadjo: Vilka superfina tyger!!

Nu har jag provkört tvillingvagnen inne på Ica Maxi, med enbart Vemund i. Det var ju liiiite mer (ganska mycket) än bara suffletten som det var fel på då Obestämd men den var lättkörd iaf.

Lokatt: Way to go!! Lycka till!

Tanten: Kul med Ge-Kås. Lite avis.

Fröken Småland: Hur går det med pluggandet då?
    du i lördags nådde dem nån form av rekord och hade 30 000 besökare, kundvagnarna (6000) var slut vid halv tio... heeelt galet. Men jag lyckades komma ut med rätt mkt av det jag skulle ha och Tuva kommer få pippihuset i julklapp vilket kommer rädda heeela julen Nu fick hon kläder och Pruttlera som gjorde stor succé
  • Tant Pruselius
    Fröken Småland skrev 2010-10-04 11:00:26 följande:
    Det går faktiskt jättebra och jag är inte alls stressad över tentan imorgon. Vi har haft två möten i studiegruppen i helgen och skall ha ett till idag så att vi blir förberedda till tänderna Det är nästan kul med tentor när man känner att man behärskar ämnet
    *hejar på*
  • Tant Pruselius
    Kavat skrev 2010-10-04 14:26:01 följande:
    http://lekmer.se/mediaarchive/1015654/skip-hop-zoo-pack-uggla.jpg
    JAG TROR JAG MÅSTE KÖPA NYA RYGGSÄCKAR I JULKLAPP! Hjärta
    gosch i mina galoscher! *vill haaa*
  • Tant Pruselius
    Asereht skrev 2010-10-04 20:04:55 följande:
    Jag har en stooor vedspis i gjutjärn och murad kåpa. Tre kokplattor och ugn både i spisen och skorstenen. Tyvärr har jag rätt litet kök. Men spisen är underbar och väldigt praktisk när strömmen går.

http://www.familjeliv.se/hem/asereht/gallery/phpa55725.jpg
    åååÅåååååå!!!!!!!!!!!!!!*vill HA*
  • Tant Pruselius

hej hallå! Igår var jag/vi hos BM mitt järnvärde är kasst så nu ska jag dricka Blutsaft, K var helt säker på att det hette Blodsaft och frågade efter det på hälsokosten
    Min mage som redan nu är paj........ Jaja då fick man svar på varför man går i koma i alla fall...
    Och hjrtljud fick vi höra, så härligt, en livlig krabbat (Jag tror gosse!) men BM sa att det heller inte var konstigt att jag inte kände fosterrörelser eftersom mk ligger i framvägg så jag fick ge det ett par veckor till.....
    '

• Tant Pruselius
    Fröken Småland skrev 2010-10-06 16:53:21 följande:
    Här är den. Lite tråkigt innerfoder bara, bajsgrönt. Skulle varit riktigt läcker med råååsa

*käääär* den kan få flytta hitåt sen

T har 2 snuttefiltar (en vit och en rosa, i microfiber(? heter det så) dock så favoriserar hon den vita, som mer är lite grå mellan varven ) sedan har hon en stor gose-moses-katt och en lilla goses moses katt....
  • Tant Pruselius

Ni som har lite koll på BB Donkeyn, kan man ha 2 sittdelar eller är det bara en liggdel och en sittdel el sittdel + shoppingkorgsvarianten som finns?

Svar på tråden K*B*N, pratar del 11