Inlägg från: Ekorrfamiljen |Visa alla inlägg
  • Ekorrfamiljen

K*B*N, pratar del 11

mamma på vift skrev 2011-04-02 20:46:48 följande:
    Jag mår mycket bättre och har fått otrolig hjälp av proffesionella människor så nu går allt åt rätt håll igen och jag har växt som person. Jag har insett att jag ibland måste säga Nej och att jag inte alltid måste vara den starka.
    Kram
    Härligt!!!
    Fem barn!? Det är ju .. typ Afrika!
  • Ekorrfamiljen

Min man och son har varsin HTC (Legend och Wildfire) och de funkar kanon. Förhoppningsvis har jag också en snart. Hatar att inte ha android, jag känner mig uuuutanför.. (Ingen av oss har någonsin haft råd med en Iphone, men samtidigt hade vi haft råd vet jag inte om vi lagt de pengarna på en telefon som är såpass mycket dyrare, bara-för-att..)

• Ekorrfamiljen
    Fröken Småland skrev 2011-04-03 21:18:18 följande:
    Det är klart man gör, annars köper man ju på avbetalning och betalar av 200-300 kronor i månaden. Sånt ger jag mig inte in på *livrädd för krediter*

300 kronor?!?!?! Vad är det med med folk?
    Precis! Min bindningstid och avbetalning på förra telefonen går ut i april, maj nångång och jag tänker INTE binda upp mig på månadsbetalning för en telefon (som eg. inte behövs) en gång till. Bättre att köpa luren kontant och bara betala för abonnemanget och det man ringer. *återigen nästan stum av beundran inför Frk S visdom*

Det var jag som undrade om What's app! Jag hoppas ju på att få tag i en android ( ) och då kan du få skicka en inbjudan om du vill.
  • Ekorrfamiljen

Håller tassarna för Frk S inköp. ZlideOn borde inte sluta säljas (om det nu var dem och inte symaskiner du pratade om) de har ju blivit en världssuccé och säljs till hur många länder som helst. *har lite koll eftersom det är ett gotländskt företag* Drömmer

• Ekorrfamiljen
    Nifelheim skrev 2011-04-05 11:20:32 följande:
    50000???? Hörrudu frk S, hur står det till med siffrorna?
    Jaaa... hon pluggar ju matte för fullt påstår hon.. Drömmer
  • Ekorrfamiljen

Frk S: Asch då..

AnPa: Oj.. Håller tassarna att den klarade sig ändå (om du inte är duktig på att övertyga din man!)

• Ekorrfamiljen
    Fröken Småland skrev 2011-04-08 13:34:36 följande:

Jag hittade två liter mjölk som var på väg att bli gammal så jag spontan-satte en bröddeg. Fast om en timme skall jag iväg på gympauppvisning så jag vet inte hur jag tänkte där Obestämd Långjäsning kallas det kanske?

Långjäsning är bra! Vet en tant som skulle baka bullar, men så fick hon åka iväg med sin man akut till sjukhuset och ställde in bulldegen i kylen. Dagen efter hade de jäst precis lagom och bullarna blev jättebra.

Har inte fått något vettigt alls gjort idag. Vemund inledde dagen med att kräkas så det blev lakanstvätt, dusch och sovaaaa... Nu är maken och hämtar Vendel och sen ska han och äldste sorken köra grejer från garaget. Jag känner mig lite låst med två busungar hemma så jag vet inte vad jag kan göra för att få ordning.. Får väl muta de stora sen med lite fredagsmys om de passar småsorkarna igen.

Frk S: Vilken cool stol-vagn på bibblan förresten och söt passagerare såklart!
  • Ekorrfamiljen

*skäller på småländska kissekatterna* Dubbelvagnar är kul, men inte när de är sprayade.

passau: Hade hon planerat att köpa huset eller?

Svar på tråden K*B*N, pratar del 11