Inlägg från: Ekorrfamiljen |Visa alla inlägg
  • Ekorrfamiljen

K*B*N, pratar del 11

Fröken Småland skrev 2011-05-24 10:56:33 följande:
    Hon ringde upp igen senare och bad om ursäkt för att hon brutit ihop och jag bad också om ursäkt och nu är vi bästa vänner
    Du är ju söt du!
    Fem barn!? Det är ju .. typ Afrika!
  • Ekorrfamiljen
    passau skrev 2011-05-24 11:43:15 följande:
    du såg att jag postat väl?!
    Nope, såg bara att du skrivit att du inte hunnit igår. Då får jag vänta på en avisering nu då.. Pris för frakt?
  • Ekorrfamiljen
    bohusbebis skrev 2011-05-25 08:30:40 följande:

har en bekännelse.... har aldrig varit på Ullared heller...

*ramlar nästan ur soffan*
    passau skrev 2011-05-25 08:49:47 följande:
    Oj oj bohus! *tar på mig ansvaret för bohus framtida överlevnad*
    *pheeeew*
  • Ekorrfamiljen

*gör korstecken* Vik hädan ondska!! {#emotions_dlg.djavulsk} Klart att man måste till Ullared, åtminstone EN gång i livet. Sen vet ni vad man säger; En gång Ullared - alltid Ullared!

• Ekorrfamiljen
    Kavat skrev 2011-05-25 11:32:34 följande:
    Ja, Ullared är skoj, men allt är inte billigare... Men man hittar alltid saker man inte visste man behövde!
    Nej, prismedveten måste man vara, men många av de saker som finns där kostar bara en bråkdel av vad de kostar i "vanlig butik". Själv hittade jag äntligen ett trevånings glas-kakfat som jag suktat efter i åratal, för 79:- *kär* 2-delat fleecefodrat regnställ till Vemund fick jag för runt 200:- Såg ett liknande här i sta'n där varje del kostade över 300:-  Schampoo, tvättmedel och så'na saker kan man däremot lika gärna köpa på ÖoB.
  • Ekorrfamiljen

passau: Du kunde slängt med sängen i paketet.. Jag SKA ha en sån säng till Vendel när vi flyttar.

• Ekorrfamiljen
    Fröken Småland skrev 2011-05-30 06:13:44 följande:
    Ooooh, ni skulle varit med igår tjejer! Skål
    Solig Skål
  • Ekorrfamiljen
    Fröken Småland skrev 2011-05-30 15:23:19 följande:
    bohus: vi vill att du kommer in i slutna tråden, Kavat är på gång att skicka en inbjudan med länk till dig. Där skall du få frossa i bilder

Ekorren: City Select har kampanj nu i maj, bilstol och adapter på köpet tror jag det var. Intressant att köpa i Sverige kanske?
    Tack för tipset, men den är ändå nästan 3000:- dyrare i Sverige, även med rabatt, så jag står nog fast vid tanken på Internetshopping.
  • Ekorrfamiljen

Näää, varifrån är du?

Priset var ju bra, men det är inte en sån vagn jag vill ha.. så då är det mycket pengar. Ska försöka skiljas från några av mina ögonstenar gamla vagnar för att få ihop lite extra till vagnen.. om jag orkar.. snart!

Hmm, skulle göra saker idag, men nu är allt som bortblåst. Jag MÅSTE göra upp en lista. *gravid*

Svar på tråden K*B*N, pratar del 11