Inlägg från: Ekorrfamiljen |Visa alla inlägg
  • Ekorrfamiljen

K*B*N, pratar del 11

passau skrev 2011-04-10 21:41:53 följande:
    Sys har letat hus i över ett år, men dom bor 2 vuxna och varannan vecka en 10åring i en 2:à så d var inte på kartan med barn innan... Eller han har sagt att dom inte får plats... Nu e d kört för honom
    {#emotions_dlg.djavulsk} Oskyldig
    Fem barn!? Det är ju .. typ Afrika!
  • Ekorrfamiljen

*chockad över Frk S uttalande*

Har varit hos bm idag och allt såg bra ut!

Kavat: Jag har gärna Vemund mot mig så länge som möjligt. Än har han inte börjat protestera heller. Tin vägrade sitta vänd mot mig från 5-6 månader men Vemund har inte ens gjort en antydan om att han vill åka åt andra hållet.

• Ekorrfamiljen
    Tant Pruselius skrev 2011-04-14 11:42:06 följande:
    bra! hojta om den bruna oxå... vettja!
    Ekorrfamiljen skrev 2011-04-14 11:38:01 följande:
    Prus: 28+5
    Förvånad

ojoj va tiden går snart är hon bebis här ju! magbild!
    Kommer i andra tråden när jag orkat ladda över från kameran då.
  • Ekorrfamiljen

Jag gillar definitionen på ordklasser, men har bara hört den i skämtsamma sammanhang förut. Det som stör mig mest är att jag är väldigt bra på att skriva på korrekt svenska, medan jag är väldigt osäker på benämningar inom grammatiken. Men, ajj kann livv vitt datt! Tungan ute

• Ekorrfamiljen
    Lindadjo skrev 2011-04-26 18:08:10 följande:
    Jag får skaffa google earth, och zooma in deras hus. Då ser jag kanske om den står ute lite för mycket, och kan maila och skälla ut henne Galen? Jag? Nejdå!
    Nej, inte är du galen inte! *smyger iväg och ringer mina kompisar i vita rockar*

Frk S: Jag är lite kluven i frågan om kuvertavgift. Vi hade ju ett pyttebröllop där jag köpte billig klänning av en kompis, makens kompis gjorde ringen och sen betalade gästerna (4 pers) sin mat själva men vi bjöd på kaffe och tårta (hembakt) hemma sedan. Vi hade aldrig haft råd att bjuda dem på maten också, men ville ändå gå ut och äta för att fira lite åtminstone.. Vi hade inte ens råd med fotografering och det ångrar jag idag. Det hade varit kul att ha några fina bröllopsbilder kan jag känna.
  • Ekorrfamiljen
    passau skrev 2011-05-10 14:58:18 följande:
    ledsen att förstöra men jag hatade min brio!

Jag har haft flera olika BRIO som jag gillat jättemycket. Nu är det Singen men förut har jag haft en Duett, en eller ett par Comfort och någon annan som jag glömt beteckningen på.
  • Ekorrfamiljen
    Fröken Småland skrev 2011-05-19 10:12:32 följande:
    Självklart! Jag ber alltid webshoparna skriva "arbetsfordon" på kvittona Drömmer
    Asereht skrev 2011-05-18 21:30:00 följande:
    Jag har inga önskevagnar kvar! :-O

Det känns skumt!

Jag koncentrerar mig på färger och tillbehör istället.
    Jag har bara City Selecten kvar nu och den hoppas jag på att få köra i sommar/till hösten. Kanske, kanske, kanske att jag vågar mig på en bugga nångång också, men det får vi se.
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11