Inlägg från: Ekorrfamiljen |Visa alla inlägg
  • Ekorrfamiljen

K*B*N, pratar del 11

Just det, vad fint du har sytt Jessika!!!

Fem barn!? Det är ju .. typ Afrika!
  • Ekorrfamiljen

Åh, sol och pool!! Vill också, men jag vågar inte vara ute i solen utan SPF 50 nu när jag är gravid för jag får så fula pigmentfläckar då. Dessutom ska jag på vattengympa i em så lite pool får jag ju ändå.

• Ekorrfamiljen
    Kavat skrev 2011-06-01 18:41:29 följande:
    Äsch funkar ju inte... Kolla 12:e fotot!!! vad är det för galning!!!!
    Helt sinnessjukt normalt ju!
  • Ekorrfamiljen
    Fröken Småland skrev 2011-06-02 15:38:11 följande:
    Jag insåg just att Legoland-biljetterna som vi har till barnen bara får utnyttjas tillsammans med fullt betalande vuxen och vi har ju fribiljetter. Så tänkte fråga om det är någon som har kvar någon gratisbiljett? *flirtar*
    Jag tänkte på det när du sa det, men sen mindes jag inte vad det var jag läst om villkor och så glömde jag fråga dig om du kollat upp det.. Vi har ju tyvärr "Ingen reklam-skylt" på lådan annars hade du gärna fått av oss.
  • Ekorrfamiljen
    Leende: Hon hade alltså garantin i källaren, men inte vagnen? Hmmm... Ooookeej. Drömmer För övrigt vet jag inte om garantier gäller köp i andra hand, men nog hade jag funderat lite ändå. (Ska slutligen tillägga att jag kan inte ett dugg om buggor - *trådens svarta får*) Oskyldig
  • Ekorrfamiljen
    Fröken Småland skrev 2011-06-03 16:27:38 följande:
    Uppmuntra henne inte! *ser sträng ut*
    Vaddå då? Oskyldig Glad att hon skrev det så slapp jag..
  • Ekorrfamiljen

Här på ön har vi underbart väder. Det känns nästan som att vara utomlands när man sticker ut näsan utanför dörren!

Svar på tråden K*B*N, pratar del 11