Inlägg från: Fröken Småland |Visa alla inlägg
  • Fröken Småland

K*B*N, pratar del 11

Nemia: Varför inte gravid?

Asereht: Jag kan inte se Buggysnugglen, vilket nog är tur Drömmer

• Fröken Småland
    sarahl skrev 2010-09-20 16:58:14 följande:
    Nemia- jag  räknade bara från "elvis" inlägget.

Men inte ska du väl sälja buggan nu när du fått tag i en?
    Skall du sälja Buggan?
  • Fröken Småland
    Ekorrfamiljen skrev 2010-09-20 17:45:16 följande:
    Hmm, trodde du kollade min blogg ibland..? Drömmer

Nuuu kom jag på vad jag skulle fråga.. Me and I-kläder, tappar de färg fort eller? Har flera plagg till framförallt Vendel och jag tycker att de ser urtvättade och lite dassiga ut i färgerna nästan omgående. En del har jag ju köpt begagnat också och de ser verkligen tvättblekta ut. Ska det vara så?
    *vågrar vägra Facebook och bloggar*

Meandi har gjort någon eller några serier som skall se ut att vara genuint retro, dvs lite tvättblekta och slitna. Skumt om du frågar mig men jag gissar att det är de plaggen du har.
  • Fröken Småland
    Ekorrfamiljen skrev 2010-09-20 17:53:54 följande:

Vad du är besvärlig Fröken Småland... *suckar djupt* Här då!!

Du är ju toksnygg ju! Men du ser väldigt smal ut, är du säker på att rumpan är så stor som du tror att den är?

*ignorerar fjortispiercingen*

• Fröken Småland

Och så måste jag visa min son för fem minuter sen. Hörselskydd, morgonrock och så blev han skrikarg när Tingelingklänningen inte enkelt gled på allt det andra
  • Fröken Småland
    Nifelheim skrev 2010-09-21 14:10:27 följande:
    Hur ska jag kunna förklara det?
    Jag gissar att Zasata gissar att du är Sverigedemokrat.

Hur står det till annars? Fullt upp med skolan? Nu när vi nästan är kursare så kan jag ju ha lite nytta av dig kanske Började ni också med pedagogiskt arbete? Och sen?
  • Fröken Småland
    Pruseluskan skrev 2010-09-21 14:18:21 följande:

Jag tänkte väll det, som den gammla Bee väll?

Du vet att den dagen du eller Zasata ska släppa Era Bee+ vidare, så ska den till mig...

Samma gula Jag planerar ingen flytt men har å andra sidan inte använt Bee sedan i juni kanske. Köpte den i april? Numera använder jag bara UJ, löööve it.
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11