Inlägg från: Asereht |Visa alla inlägg
  • Asereht

K*B*N, pratar del 11

Fröken Småland skrev 2010-08-31 11:02:56 följande:
    *rynkar på näsan* Alldeles för dyr!
    Asereht skrev 2010-08-31 10:35:25 följande:
    Najs! Vi vill också ha en färgglad lodger! *operation lodger påbörjas*
    Fanns en orange häromdagen, var det 400 den kostade? Zasata säljer en brun men den är lite dyrare.
    Det var den orange jag "pratade" med.
    ♥ Grabbarna Bus, Syrrans & Liten Nöffes Mamma ♥   Blogg: stickig.blogspot.com
  • Asereht

Jag gillar också folkloreserien men önskar det fanns fler färger. Tyvärr dyker det inte upp så många till bra pris. Det gäller lodgers öht. Har funnits ett par på T men det är ju alltid grått eller beige och jag vill hellre ha en färg.

Jag skulle velat ha en gul simpleworld om den vore lite mer pippigul, tyvärr verkar de vara lite dassiga i färgen (lite dimmiga liksom). Fram för fler färgglada åkpåsar! Oth har fina färger men jag vill inte ha en oth.

• Asereht

Hur gick det med den där dynbeställningen förresten? Blev det något eller har du lagt på is? Vart var det du tänkte beställa ifrån?

• Asereht
    Fröken Småland skrev 2010-08-31 11:31:33 följande:
    Jag tänkte beställa från Pramworld då jag var sugen även på en ulldyna och de verkar ha fel pris så den kostar 42 GBP istället för 900 (eller var det 1000) här hemma. Fast jag behöver verkligen ingen sån men en grön/brun måste jag ha innan ungen vägrar vagn. Men eftersom jag även funderar på en ny varukorg så vill jag ju gärna samfrakta i så fall och jag har inte bestämt mig angående varukorgen ännu. Går kanske lika bra att färga? Jag funderar vidare och ungen blir äldre och äldre    
    Funderade på om det skulle löna sig att köpa åkpåse från utlandet.
  • Asereht

Förresten, köpte ju en Buppa på rea för 296 kr. Man blir så glad när man ser dem gå för 350 och mer på T. Dessutom hade Babyshop fortfarande kvar för 296 kr sist jag kikade!

• Asereht
    Fröken Småland skrev 2010-08-31 11:47:17 följande:
    Men då har du ju en färgglad eller? För inte behöver man mer än en? Drömmer
    FörvånadTyst Vaddå, visst behöver man väl fler?

Måste ju ha en enfärgar också, man lessnar så fort på mönstrat.
  • Asereht
    Pruseluskan skrev 2010-08-31 11:48:54 följande:
    *morrar lite åt kaxig Frk S* Ekorren, vart hittar man Bvitaminerna, hälsokost? Tablettform? Asse - har du länk till nya elodie? Jag är ju tokkär i min cherry blossom, som T inte alls får plats i
    www.elodiedetails.com/images/popups/Stripes_large.jpg

Lite grabbig kanske men fin tycker jag. Påminner om det randiga fodret i oth åkpåsarna förr.
  • Asereht
    Fröken Småland skrev 2010-08-31 12:13:25 följande:
    Den var fin, jag gillar randigt. Och den var verkligen lik OTH-ränderna!
    Jag är riktigt sugen på en sån men jag har inte råd att lägga tusen spänn på en åkpåse som jag inte behöver utan bara vill ha. *snörvel* Hoppas jag hittar något kul för mindre pengar och om inte får jag klara mig med de fyra jag har. Fast tanken var att sälja någon om jag hittar något kul.
  • Asereht
    Kavat skrev 2010-08-31 13:14:14 följande:
    Spöke

Liten går inte upp i vikt som han ska. *gråter* Jävla skitsvamp att ställa till det. Hade väl en känsla att han faktiskt var hungrig hela tiden. För när han ätit typ fem timmar i rad har han sovit något längre.. Men hur ska man hinna amma mer än hela tiden, vilket jag ju redan gör?  F-n....
    Jobbigt.

Vi hade en liten neråtsvacka här för runt en månad sedan då bvc tyckte han gick upp dåligt men det gav med sig och nästa gång vi var där hade han gått upp bra.

Jag antar att allt strul tillsammans med sömnbristen gör att det blir sämre tillgång. Hjälper medicinen mot svampen?
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11