-
*surar*Nifelheim skrev 2010-10-13 10:19:04 följande:Japp. Underbara påslakanset i vuxensize. De kostade 300 (ordinare 959 tydligen) lundmyrb.jetshop.se/pub_images/original/S8090...
-
jag blir lite små svettig över att jag då tar förgivet att allt ska gå bra så skiter det sig så sitter jag där med klädesplagget som den lill* skulle ha när vi åker hem.... tänkte inte alls så med T, och då får jag för mig att jag känner så här för att det är nått som försöker varna mig att vi inte alls kommer få en liten till.....*svamlar* förstår du?Lokatt skrev 2010-10-13 10:29:26 följande:klart du kan, varför inte?
Lycka till idag, kul att få se lill! -
Nifelheim skrev 2010-10-13 10:41:27 följande:Sorgen blir inte värre om du i så fall har lite klädesplagg hemma*vet*.
Försök välja att vara lycklig, det låter kanske hårt och konstigt, men går det dåligt så gör det det. Har man försökt vara lycklig under graviditeten behöver man åtminstone inte börja sorgen med att vara slurkörd av oro. Det är ju faktiskt väldigt ovanligt att det händer något med barnet när man en gång sett att allt är bra och det är friskt. Försök fokusera på det och gläd dig fullt ut för det barn du väntar. För visst väntar du ett barn och inte ett missfall etc?
Jag försöker tänka så, för annars tror jag att man näst intill går under av oro under graviditeten. Sen är det självklart lättare sagt än gjort, men försök iaf.jo jag vet, du (ni) har så rätt.... bara så svårt för min hjärna att fatta att precis som du säger. Jag blir ju inte mindre ledsen om nått händer för att jag gått och nojat under hela grav....Asereht skrev 2010-10-13 10:47:18 följande:Håller med. -
Allt såg så fint och riktigt ut på den lilla och nytt BF prickade precis min födelsedag
men men.... det känns bara bra om så skulle ske för jag gillar ändå inte att fira den
Hittade inget plagg som jag kände så där aha för, gillar kanelbullebodyn på lindex, men mins oxå med lite tuva att jag tyckte det var jobbigt att dra body över huvudet det första stlarna.... så jag avvaktar. Men det va riktigt härligt att få se den lill* och jag har känt mig hel lycklig och nästan som nyhela eftermiddagen....
Lokatt - jag skulle ha bott kvar och fixat alltingen med "loftis" till han i ert sovrum, eller flyttat in han hos de andra 2, hur gamla är dem? Har ni kollat upp sängskåp? Kanske nått att ha inne i "ert" sovrum, eller v-rummet?
Frk S - Va bra, jag tyckte den va i bra skick, hoppas ni får "nöje" med den -
Fröken Småland skrev 2010-10-13 20:54:15 följande:Men var är Pruseluskan? *nojjar*
gulle du! Kom precis hem, vart på pizza-middag hos syster...
-
Jag gillade att racern fått svart chassi, fast egentligen gillade jag ju aldrig racern riktigt....Asereht skrev 2010-10-14 10:41:28 följande:Surfade in hos Brio för att kolla en sak och såg denna, den var ju gullig. Gillar mönstrat innertyg.
www.brio.se/sv-SE/To_Go_Stroller/Prams_and_Pu...
Jag gillar däremot inte att de infört "kepsen" på flera modeller igen. Skitfult verkligen och så känns det gammalt. Kan inte påstå att jag tyckte Happy med swirvelhjul var direkt snygg heller. Det jag gillar med happyn är ju just att den är rätt avskalad och stilren, från början alltså. -
det där lät ju vettigtTant Pruselius skrev 2010-10-14 11:00:39 följande:Jag gillade att racern fått svart chassi, fast egentligen gillade jag ju aldrig racern riktigt....
-
åååå vill ha foglossningsbältesarahl skrev 2010-10-14 14:22:07 följande:Ekorren! idag plockade jag lite granna i ett rum o där dök ditt foglossningsbälte upp!
*flirtar med ekorren*
-
jag är lika men hur är DIN man? min har inte alls samma känsla a fel när saker hamnar på fel plats....Fröken Småland skrev 2010-10-14 14:27:26 följande:Jag måste ha ordning och reda för att bevara min mentala hälsa. Men något pedanteri är det inte tal om (ni skulle se mina fönsterrutor
); det yttrar sig mera germansk ordning i garderober och lådor men jag hävdar med bestämdhet att det sparar tid att ha ordning så därför är organisering alltid en investering. För mig kommer det naturligt då jag rent fysiskt inte kan slänga ned något på fel plats
-
apropååå byglar och jox,,,, jag har en bumperbar till uj, nått du vill ha?Fröken Småland skrev 2010-10-14 14:46:35 följande:Asereht: jag fick svaret att svarta alltid finns att beställa men det är ju lite tråkigt kanske?
Kan ni ge mig lite feedback (helst possetiv sådan) på en 2½åring som inte sovit middag på dagis, vart där heldag första gången denna vecka och som tvärdäckade på mattan (när hon lekte med bondgården) vid halvsex... är det kört? kommer jag få vakna i svinottan eller kommer hon att vakna till liv lagom tills jag ska stänga mina gröna???
Jag försökte väcka men hon va helt utom räddning, jag satte på högtalartelefonen ringde till mormor till pappa, jag satte på blöja (=döden i vanliga fall) jag klädde av och på pyamas jag snackade nonstop... inte ett täcken på vaknande... så nu släkte jag ner i hennes rum och bäddade ner henne....galet?