Inlägg från: Fröken Småland |Visa alla inlägg
  • Fröken Småland

K*B*N, pratar del 11

Pruseluskan skrev 2010-09-22 10:46:05 följande:
    Tänkte precis börja skrika och gorma om att du inte är välkommen här förrän efter 12 *kniper trut*
    Jag fixar tutt-bild inom kort.... Kanske min urigning får dig att släppa Been snabbare än tänkt
    Nja, fel målgrupp är jag rädd
  • Fröken Småland
    Kavat skrev 2010-09-22 12:08:32 följande:
    Känner att ja lever. Knappt....
    Måste lugna mig lite och få mer mat på border (ammar så de fick en halv måltid) innan jag berättar.
    Oj, vågar jag smita ner och slänga ihop en deg så länge? Brödet är slut här men frågan är om jag kan fokusera på jäsningen när Kavat har hot news Flört. Vågar jag gissa att svärmor är inblandad? {#emotions_dlg.djavulsk}
  • Fröken Småland
    Kavat skrev 2010-09-22 12:14:11 följande:
    Du kan lugn sätta deg. Nej, barnen, bilen, maken, dagis. barnen...
    Allt utom svärmor alltså? Vojne, vojne... Spöke
  • Fröken Småland
    Lindadjo skrev 2010-09-22 13:11:31 följande:
    Hejsan tjejer!
    Ja, jag vet... fruktansvärt vad sällan jag är här inne Och inte blev jag gravid den här månaden heller. Surar lite, men bara lite, för egentligen är jag på väldigt gott hummör
    *skäller lite på*

Kul att du vågar dig in även fast du får skäll!
  • Fröken Småland
    Pruseluskan skrev 2010-09-23 06:24:18 följande:
    Oj vovsen ser ut som ett bra skydd Korren. Snygg du är!
    Ehum... Katten var det nog va?

Förresten så undrar jag om inte ditt nick skall stavas Prussiluskan. Jag har ju lite felstavningsallergier; visst har jag varit duktig som inte sagt ett ljud under hela tiden som det varit felstavat? Oskyldig Flört
  • Fröken Småland
    Lokatt skrev 2010-09-23 07:48:54 följande:
    du är ganska duktig överlag, du håller till i samma tråd som mig men är inte på mig allt för mycket
    För dig har jag alltid överseende
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11