Inlägg från: Tant Pruselius |Visa alla inlägg
  • Tant Pruselius

K*B*N, pratar del 11

Glittra på kavat !!! Ekorren - jag är överlycklig att ase har grav/förlossningsbälte

• Tant Pruselius
    Lindadjo skrev 2010-10-15 12:56:26 följande:
    Hahaha, tack før att du gjorde min dag idag Kavat. Gud så kul me glitterspray, hoppas du gjorde det hehehe.

Jag har gjort efterkontroll efter bægge barnen, men med sista var jag ju tvungen, før då satte jag ju in min spiral.
    vart befinner du/ni er? syftar på de "roliga" ö.na
    Nifelheim skrev 2010-10-15 13:51:41 följande:
    Jag förstår inte att det ska vara så fruktansvärt svårt att sätta igång att städa? Jag hamnar bara här hela tiden
    aha, kände inte igen dig - ny bild....
    Jag har precis gått av mitt städa inför helgen pass - nu är det helg...

Vankas fredagsmiddag på tapashak *lajk*
  • Tant Pruselius
    Fröken Småland skrev 2010-10-15 15:16:04 följande:
    Åh, spännande med hus! Ja, dubbla boendekostnader är inget kul...
    Tant Pruselius skrev 2010-10-15 15:07:11 följande:
    vart befinner du/ni er? syftar på de "roliga" ö.na

aha, kände inte igen dig - ny bild....
    Jag har precis gått av mitt städa inför helgen pass - nu är det helg...

Vankas fredagsmiddag på tapashak *lajk*
    Lindadjo är garanterat på jobbet i Norge Håller med, den är toktrist. Den orange gillar jag inte alls i nyansen, den är nästan aprikos tycker jag. Men den blå är lovely Hjärta
    aha, didn´t knöw....
  • Tant Pruselius
    Nifelheim skrev 2010-10-16 16:36:36 följande:
    Hmm.. Jag som skulle avveckla vagnsparken... Nu har jag en Brio Race också- som jag inte vill ha alls. Gillar verkligen inte Race förutom utseendet.
    Nåja, jag fick små lufthjul och en brio-ratt på köpet och ska försöka sälja vidare skräpet (dvs. vagnen) så fort jag gett den lite TLC
    årsmodell? färg? Jag är precis som du, gillar racern utseende mässigt men inte alls körmässigt... *skakar tass*
    Nifelheim skrev 2010-10-16 17:23:46 följande:
    Det var ett jäkligt oövervägt blocketköp med totalprutning för att jag inte alls ville ha eländet när jag väl såg den (hann ångra mig på vägen dit alltså), men jag ville ju ha hjulen.
  • Tant Pruselius
    Lokatt skrev 2010-10-16 19:19:30 följande:
    vad alla gillar sittyn, inte jag! Ändå har jag ett par eller så
    inte jätte impad av den... har haft 2...
    Lokatt skrev 2010-10-16 20:02:24 följande:
    haha, jag har span på en uj, håll tummar nu
    *håller tummar*

Och om du vill ha bumperbar till så hojta, har en i garderoben, för frk S verkar inte vilja ha(!!?)
  • Tant Pruselius
    Fröken Småland skrev 2010-10-17 06:35:32 följande:
    Prus: jag har sagt flera gånger att jag tycker att du skall behålla din bygel. Rätt vad det är så köper du en uj och saknar din bygel *säker*

Lokatt: nä inget till salu. Jag är i samlingsstadiet
    inte lika säker eftersom jag nästagång vill testa swiften då jag tycker uj är för bred om baken...
  • Tant Pruselius
    Lindadjo skrev 2010-10-17 21:32:37 följande:
    Jobbigt att bli hemskickad. Jag blev så sur över att de skickade hem mig, vi hann precis komma hem så fick vi vända och åka tillbaka igen, känndes inte så lite onödigt att åka 26 mil i onödan.

Hoppas det kommer igång på riktigt snart Baby
    26!!mil...vart födde du barn?
  • Tant Pruselius

nu ska jag sova, suttit och skickat bilder på framkallning alla sommarbilder +fram till nu...
    imorgon blir det at fixa fottokalendrar i julklapp till mormor, morfar,farfar, gudföräldrarna, utflyttad moster och mina 2mostrar....

Svar på tråden K*B*N, pratar del 11