Hur ofta lägger ni er tillsammans?
Vill bara veta hur det ser ut för andra eftersom jag känner att vi gör det väldigt sällan.
Lägger ni er alltid tillsammans? Visst finns det säkert nån dag man inte gör det samtidigt, men hur ofta?
Vill bara veta hur det ser ut för andra eftersom jag känner att vi gör det väldigt sällan.
Lägger ni er alltid tillsammans? Visst finns det säkert nån dag man inte gör det samtidigt, men hur ofta?
Sambon jobbar skift, varannan vecka fm och varannan em. När han jobbar em lägger jag mig före honom (han är inte hemma förrän tolv) men annars lägger vi oss ALLTID tillsammans. Förmiddagsveckor, helger, jämt! Tycker det är trevligt!
99 ggr av 100 lägger vi oss tillsammans samtidigt. Undantaget om en är typ sjuk och ovanligt trött vid en förvånansvärt tidig timma.
1-2ggr i veckan just nu.
Sambon jobbar både natt och dagskift så jag sover ensam ett par nätter. Sen pluggar ju jag och behöver upp tidigt på morgonen och då lägger jag mig före honom
ok det låter bättre än oss iaf..ni har ju åtminstone anledningar när ni inte kan lägga er samtidigt.. min man föredrar att sitta framför tv/datan än att vi ska lägga oss samtidigt.. han kommer med ursäkten att han inte kan sova för tidigt.. tro inte att jag vill lägga mig 20 el 21 utan ca kl 23 (ibland 22), det är väl inte "tidigt"??
jag tycker oxå det är hur mysigt som helst att lägga sig tillsammans.. man blir ju lessen..
Har nog aldrig hänt
här hemma lägger vi oss oftast tillsammans, kanske händer ngn gång i månaden som vi inte lägger oss precis samtidigt
Det händer nästan alltid. Vi har varit tillsammans nästan 5 år och på de åren har det hänt kanske 5 gånger att vi inte lagt oss samtidigt just för att den ena vill sitta uppe och göra något. Sen har det väl hänt nångång till pga sjukdom eller så. Vi tycker båda det är skönt att lägga oss samtidigt och ligga och kramas en stund och kanske prata innan vi somnar.
det låter härligt..
vi har bara vart gifta i 2,5 år o se hur det ser ut redan..