Hur ofta lägger ni er tillsammans?
Vill bara veta hur det ser ut för andra eftersom jag känner att vi gör det väldigt sällan.
Lägger ni er alltid tillsammans? Visst finns det säkert nån dag man inte gör det samtidigt, men hur ofta?
Vill bara veta hur det ser ut för andra eftersom jag känner att vi gör det väldigt sällan.
Lägger ni er alltid tillsammans? Visst finns det säkert nån dag man inte gör det samtidigt, men hur ofta?
ok det låter bättre än oss iaf..ni har ju åtminstone anledningar när ni inte kan lägga er samtidigt.. min man föredrar att sitta framför tv/datan än att vi ska lägga oss samtidigt.. han kommer med ursäkten att han inte kan sova för tidigt.. tro inte att jag vill lägga mig 20 el 21 utan ca kl 23 (ibland 22), det är väl inte "tidigt"??
jag tycker oxå det är hur mysigt som helst att lägga sig tillsammans.. man blir ju lessen..
det låter härligt..
vi har bara vart gifta i 2,5 år o se hur det ser ut redan..
det känns som om det spelar roll för mig faktiskt.. för mig är det viktigt..andra kanske tycker d låter löjligt.. men alla tycker o känner olika ju
eftersom jag tycker det är väldigt mysigt att kunna göra det tillsammans. okej, det är väl inte super viktigt precis men önskar att min man oxå kände att han ville lägga sig samtidigt lite mer ofta...
det är nog ganska mycket annat oxå som jag önskar mig..
det är klart att jag har försökt göra det oxå.. men känner att han förväntar sig det varje gång, och ibland orkar jag inte
jag vet inte vad jag ska skriva..har vart lite deppad den senaste tiden...det är bara en liten del av allt.
men tack för era svar..hoppas era liv me era kära fortsätter positivt.
ibland säger han att han inte e sömning, vill inte lägga sig än..ibland säger han men kan du bara vänta lite..o jag har väntat "lite" flera ggr men d flesta gångerna har jag gått o lagt mig eftersom hans kvart blivit en timma. o då säger han jag kommer...vilket han kanske gör nån timme senare o då sover ju jag
det känns jättetråkigt att somna ensam. det är exakt som du säger att när han väl kommer o lägger sig så somnar han som en stock!
det jag stör mig på är oxå att han nästan bara kommer o lägger sig samtidigt om han vill nåt....allstå är sugen på sex...
*alltså
känner mig inte alls uppskattad och jag vet att jag förtjänar bättre än så här
Ni som lägger er olika tider, men även ni som lägger er samtidigt, brukar ni gå upp samtidigt för att äta frukost tillsammans eller får ni oftast äta själva? Nu gäller det här de dagar de man inte har jobb o gå till på morgonen, alltså när man e ledig.
Eftersom min man lägger sig så pass sent så blir det alltid att jag går upp först och hinner äta innan han ens orkar ta sig upp. Det e väldigt tråkigt d me