• dalgici

Hur ofta lägger ni er tillsammans?

Vill bara veta hur det ser ut för andra eftersom jag känner att vi gör det väldigt sällan.

Lägger ni er alltid tillsammans? Visst finns det säkert nån dag man inte gör det samtidigt, men hur ofta?

• Svar på tråden Hur ofta lägger ni er tillsammans?
  • Viggo och pyrets mamma

Vi lägger oss alltid samtidigt om det inte är så att nån av oss är ute sent med kompisar el liknande men det är sällan. Vi äter tillsammans de dagar vi är lediga.

Ett år går så fort... Viggo 080425
  • Minxy

Aldrig. Sambon lägger sig gärna runt 22:00 och jag blir alltid uppe till 01:00 ungefär.

Jag är ju med barnen resten av dygnet och de enda timmar med tid för mig själv och min hobby är ju när dom somnat på kvällen, så då kan man ju inte gå och lägga sig

Älskade Leo 2oo8-o2-16 och underbara Nora 2oo9-11-24!
  • Anna83 m Juline och Vincent

Vi lägger oss oxå så gott som alltid samtidigt:)Om han vill sitta uppe lite längre någon gång så tvingar jag mig att vara uppe eller så somnar jag i hans knä:)På helgerna äter vi frukost tillsammans:)Om inte jag jobbar förmiddag.

• 737 dagar

Alltid om båda sover hemma :) och ska jag jobba natt så jag sover på dagen istället så "nattar" han mig genom att sitta o klappa på mig o så..

• 737 dagar

Och oftast går vi upp samtidigt också.. brukar ligga o mysa på morgonen om vi har tid, en halvtimme- en timme sådär.

• Egomamma

När sambon är hemma så lägger vi oss så gott som alltid samtidigt, mest för att vi mest är på varsitt håll hela dagarna, så det blir vår lilla "kvalitetstid".
    Rekommenderas. Även om vi kanske inte är så trötta så lägger vi oss, och då kan vi t ex få tid att massera varandra eller prata om saker, spela lite spel på datorn tillsammans (betapet.se) eller läsa något som båda gillar (Vi läser alltid Elvis och liknande serier. Varför bli vuxen, haha). Sängen måste inte vara en plats där man bara sover. Den kan vara en plats för umgänge (utöver sex) också..

• RebeccaE

Om vi är hemma båda två lägger vi oss alltid tillsammans.

• J K
    dalgici skrev 2010-04-03 16:30:16 följande:
    Vill bara veta hur det ser ut för andra eftersom jag känner att vi gör det väldigt sällan. Lägger ni er alltid tillsammans? Visst finns det säkert nån dag man inte gör det samtidigt, men hur ofta?
    Vi gör alltid det, det är bara vid ytterst enstaka tillfällen vi inte gör det.
    BF 13 sept. 2010, längtar! - www.janejohansson.se/
Svar på tråden Hur ofta lägger ni er tillsammans?