Hur ofta lägger ni er tillsammans?
Vill bara veta hur det ser ut för andra eftersom jag känner att vi gör det väldigt sällan.
Lägger ni er alltid tillsammans? Visst finns det säkert nån dag man inte gör det samtidigt, men hur ofta?
Vill bara veta hur det ser ut för andra eftersom jag känner att vi gör det väldigt sällan.
Lägger ni er alltid tillsammans? Visst finns det säkert nån dag man inte gör det samtidigt, men hur ofta?
Ofta somnar jag i sambons knä framför TV:n, sedan väcker han mig när han går och lägger sig (jag går upp runt 6, han mellan 8-10). Men 2-3ggr/veckan lägger vi oss samtidigt runt 24.
Alltid 
Ytterst sällan, ofta sover vi i olika rum (pga sambons snarkningar och mina för den dela också), dessutom äter vi inte frukost ihop heller speciellt ofta, ibland på helgerna, aldrig på vardagarna (jag väcker de andra när jag går till jobbet).
Vi klarar inte heller av att sova tätt ihop, så vi sover ofta på varsin sida av sängen.
För både sambon och mig är det viktigt att vår sömn är bra, annars så fungerar vi inte alls.
Däremot så, även om vi inte somnar ihop eller i ens i samma rum, så brukar någon av oss vakna till på småtimmarna och då sover vi tillsammans.
Vi vaknar oftare tillsammans (även om jag går upp tidigare, sambon brukar somna om efteråt....) än somnar tillsammans.
Vi lägger oss alltid tillsammans. Förutom om jag jobbar natten då :P Då får han sussa själv, så sover jag på dagen sen.
vi lägger oss alltid ihop. ibland spelar vi spel, pratar och umgås, mys förekommer ständigt.=)
Alltid faktiskt, vi är bägge två rätt kvällströtta
Har hänt någon enstaka gång att en av oss velat stanna uppe för en film, men väääääldigt sällan.
När min sambo jobbar dagskift så går han upp 2.30 vilket innebär att han lägger sig vid 20 och då lägger jag mig brevid han och kollar på tv ett par timmar och myser med han fast han sover... Hur skönt som helst.. Och när han jobbar natt och kommer hem vid 5 så kommer han och kryper ner under mitt täcke( om det inte ligger ett litet troll där förstås
) så sover vi ihop ett par timmar...
Vi går o lägger oss samtidigt, det händer sällan att han lägger sig först före mig även tvärtom.
Jag lägger mej nästan alltid före min man. Han är en soffråtta och gillar att kolla tv till sent. Gillar inte jag. Jag gillar att sova!
Vi lägger oss alltid samtidigt i sängen..men oftast så slocknar jag på 2-3min och då brukar han slå på tv:n i sovrummet eller surfa lite på datorn eller nåt..Men vi ser alltid till att lägga oss samtidigt iaf ![]()