Inlägg från: annakoh1209 |Visa alla inlägg
  • annakoh1209

Allergitråden

ibland kan man få noll respekt för Vårdcentralen

inte nog med att jag inte får reda på vad jag får lov o äta o inte äta
    så har jag nu hostat i 3veckor nu o det blir inte bättre o jag bad om en koll ifall jag har fått astma som min mamma fick i vuxen ålder också

dem säger nej det går över
    och det sa dem för 1 veckas sedan o jag skulle ringa tillbaka om det inte blev bättre vilket jag gjorde nu på morgonen

• annakoh1209

min 3åring fick vänta 1år innan någon fattade felet med han
    min 3åring fick diagnosen astma i maj och då kunde han knappt andas överhuvudtaget, men vi anmälde BVC för vi hade ringt dit miljoner gånger

vet ej vad jag ska göra har ju haft lunginflammation o svininfluensa o då tog det 8veckor innan någon tog mig på allvar 

• annakoh1209

jag funderar på det faktiskt

vårdcentralen lovade mig att ringa nu på morgonen innan lunch men ingen har ringt
    för jag ringde dit igår för jag vill veta hur ska gå vidare med mina prov svar som någon vägrar lämna ut,

när jag frågade receptionen igår hur jag ska göra när jag inte vet vad jag är allergisk emot då sa hon då får du vara utan mat tills vi ringer imorgon bitti (idag) jag sa det går inte för jag har barn hur ska dem tänka?
    det struntar vi sa dem du dör inte av att vara utan mat i ett dygn, nej sa jag men mina tarmar förstörs om jag äter något jag inte tål för jag har ont i magen dag in dag ut, men dem säger ta en alvedon o hoppa över maten det dör du inte av,

enligt mig låter det som om något börjar bli fel i kroppen för magont har jag fått mer o mer dem senaste veckorna, men ska jag fortsätta ringa o pressa dem eller vad? 

• annakoh1209
    Sousafon skrev 2011-09-07 11:47:25 följande:
    De låter ju helt knäppa! Vad är det för bemötande! Byyyyt! Jag förstår att du vill ha dina provsvar, men om de inte ringer idag skulle jag ringa en annan vårdcentral och förklara hur det är. Kanske kan de då få dit din journal, och så får du träffa en läkare där som kan gå igenom resultaten med dig.
    ja får jag inte något vettigt svar idag så planerar jag att byta tyvärr
    jag ringde labb där dem skickar proverna när man har tagit dem o han sa att min läkare har utökat saker o ting att hon tar reda på något mer o han sa det något dem måste berätta först innan dem gör något 
    jag sa jag har inte fått reda på något ifrån läkaren så han bad mig ringa dit o har fått telefon tid halv fyra i eftermiddag, 

så även labb märker att något är fel på vårdcentralen, 

dem har en lista på vad dem på labb i falun analyserar och det är det han sa att det är något mer som hon har gjort läkaren för inget dem har analyserat har visat något, så jag måste verkligen få tag på min läkare för att få något vettigt ur henne
  • annakoh1209

fick mina svar idag 
    jag är äggallergiker och mjölkallergiker
    sen tål jag ej gräs
    sen om det regnar ute så är det något jag reagerar på

• annakoh1209

dem reaktionerna jag får då jag får i mig ett förbjudet ämne är att hela min läpp domnar bort 

• annakoh1209

jag var på vårdcentralen o tog ett nytt blodprov men idioterna gjorde fel då dem stack mig vet ej vad dem träffade men jag höll på o svimma så jag fick lägga mig ner

hade ett blodvärde på 120 när jag kom in sen när dem upptäckte sitt fel så var det nere på 98 alltså för lågt
    hur kan dem göra såna fel? 

• annakoh1209

trots att jag fick veta mina två allergier i onsdags så har jag märkt en stor skillnad direkt magen är mindre o jag har inte ont i den 

• annakoh1209
    Kavat skrev 2011-09-10 15:11:52 följande:
    Vad är du allergisk mot då.
    Skönt att du mår bättre!
    ägg och mjölk

Svar på tråden Allergitråden