Allergitråden
Och det man inte vet frågar man väl efter med intresse eftersom man borde engageras av deras välmående. Förstår det inte alls.
Hur gjorde ni på resan? Häftigt att det funkade så bra!
Köpte mjölkfritt smör och havremjölk till mamma så nu finns det alltid där speciellt som hon blev kär i havremjölken. Stekpannan jag köpte förvaras mellan de vanliga, vet inte om det är därför det inte funkar, eller om det är skärbrädan. Synd för nu har jag blivit jättefeg på bortaplan. Igen ;)
Trasan0606, feber här med, av mjölk. Nu sista tiden har hon varit helt blöt av svett emellanåt, massa andra symtom. Jag får också feber av allergi.
Är det något livsmedel du misstänker?
Är det någon som känner till om det kan vara mjölkfettet och inte proteinet vissa är allergiska mot – skulle fungera som förklaring till att allergin inte syns på tester. Har googlat men hittade inget trovärdigt.
Trasan0606, nämen, efter allt du undvikit som ammande :(
Såg att du var utomlands då kan det inte vara samma sak.
Trottoarbonden, hirs eller quinoa då? Gröt av flingor, eller bara använda mjölk/ersättning istället för vatten.
Blir ofta risgrynsgröt till mellanmål. Riskaka ibland, innehåller knappt någonting, men går lätt ner då inget annat gör det. Helt bovete älskar hon nu, funderar på att koka med t ex risdryck. Ger hirs istället för ris annars. Antar att ni inte vågar prova baljväxter.