Tibell skrev 2011-01-15 09:20:46 följande:
Eli : kan det ju absolut vara!! Äter han dem varje dag och utslagen kommer efter så ska du inte tveka :)
Jag är så HIMLA glad att lilla E får må så bra nu och att ni får sova!!!!
Tes : ser absolut ut som en reaktion. Men det kan inte vara av bananen då?
Lilla bus här hemma blir bättre i astman för varje dag som går :) undrar om det inte är något knas på dagis ändå :( får kolla med dem på måndag!
Däremot hostade hon en massa vid frukosten idag.. Och bara vid den inget före eller efter. Stora hönan åt vetesmörgås och pappan åt ägg. Jag blundar och vill INTE att det ska vara något hon reagerar på luftburet :(
Nja alltså han är ju lite röd på kinderna varje dag och ibland mer och ibland mindre, men han äter ju olika stor mängd. Vissa dagar har han inte fått det alls. De gånger han fått såna där småyoghurtar så har han bara ätit dem, men nrä jag köpt yoghurt på 500g så har jag hällt i tallrik och då vill han ha flingor. Så får nog köpa de där småförpackningarna ändå för annars kommer han inte vilja vara utan flingor och vi har inte hittat några andra utan sädesslag som han gillar...dessa var ju inte heller utan sädesslag i o för sig insåg vi ju nu
Det är så skoj för maken som är lite skeptisk till allt sånt här håller verkligen med nu! Han ser de stora förändringarna. Sonen är inte ens envis längre haha vi som tyckte han var tjurig, hett humör och envis som synden!
Nu är han bestämd men inte envis och han har inte speciellt hett humör! Se vad det kan leda till!
Hoppas det fortsätter såhär nu så jag slipper tveka eller ta bort ännu mer