Allergitråden
Min dotter är ju iof mjölkallergisk men hon klarar lite så är det spår av så är det ok.
Min dotter är ju iof mjölkallergisk men hon klarar lite så är det spår av så är det ok.
Tibell - jag tror att de drog tillbaks dem som var spår av mjölk i men kolla upp det för säkerhets skull.
Tibell - kolla olw hemsida, där står vilka utgångsdatum påsarna med spår av mjölk har. De ska vara återkallade med det skadar ju inte att dubbelkolla
Ska på kalas imorgon. Hemköps varmkorv, är den utan allt?
De hade redan köpt Hemköps egna märke och därför behöver jag veta om den är utan allt eller om vi måste ta med egen. Ingen som vet?
Har fått innehållsförteckningen uppläst och det enda jag är osäker på är druvsocker. Är det ok?
Har precis bakat korvbröd till nästa veckas kalas. Dottern ville ju också har korvbröd som de andra barnen! Vet inte om hon kommer äta dem men då har hon i alla fall för syns skull lite mer lika de andra
Å, jag hade också tänkt baka kanelbullar men svärmor kom förbi och erbjöd sig göra det. Första glutenfria baket för henne så vi får väl se hur det går
Nån som har goda glassrecept på rapsy? Får hem min första leverans nästa vecka och tänkte göra glass till kalaset