• MiHijo

Provera/Pergotime 2 fortsättning...

Här är vår gamla tråd, ni får gärna hoppa in och prata och skriva av er om hur det går för er.
    Gamla tråden ----> www.familjeliv.se/Forum-7-133/m50297695.html

Och vår nya som jag skriver i här nu.....

VÄLKOMNA IN!
    Älskar min man och son..
  • Svar på tråden Provera/Pergotime 2 fortsättning...
  • MiHijo
    Yarrow skrev 2010-04-06 10:32:57 följande:
    Jag hänger med! BIM i morgon! Fick ett svagt plus i lördags! NERVÖS är bara efternamnet!!
    Åhhh, spännande!

Åhh, jag vill med. men nu är det bara att vänta te gubben vill ha igen. Suck....karlar att dom aldrig kan bestämma sig! :(
  • MiHijo
    Jennie1987 skrev 2010-04-06 12:17:00 följande:
    Jag hoppar också in, eftersom jag just nu äter Provera och ska få börja med Pergotime i mitten av april (förhoppningsvis). Det blir första gången för mig, så de är jättebra att man kan läsa härinne och få veta lite :) Kämpa på tjejer!
    Bara att hoppa in och läsa ;) lycka till med allt..
  • MiHijo

hej tjejer!

Är väldigt förvirrad nu.

Åt pergotime 9 till 13 februari.    IDAG har jag ägglossning.

Ringde sjukvårdsuplysningen och berättade hur ont jag har. Mår illa och fryser. gjorde ett gravtest för säkerhetskull och ett ÄL test från testlagret och även CB ägglossningstest. Och det gav utslag..

Hu är det möjligt såhär lång tid efter???? :S:S:S:

HJÄLP! och gubben som inte ens vill ha barn nu.

• MiHijo

och får tillägga att jag väntade min mens den 4 mars men inte fått ngn. och idag har jag ÄL..........hur är de möjligt?

• MiHijo

Och innan igår det gav utslag så har jag haft ont i magen några dagar innan. Men då har jag inte testat. men hur många dagar kan det ge utslag?  för igår var det starkt alltså, och idag har jag inte ont i magen.

bara så jag inte missat ÄL, hade iaf sex igår med, så nu hoppas jag...ävwn gubben :D ändrat sig igen.......

vad tror ni, tror ni det tagit sig eftersom vi hade sex igår. eller kan det ha visat utslag tididagre med???? ja ni fattar vad jag menar???

• MiHijo
    lerumstessan skrev 2010-04-11 14:49:14 följande:
    Nu är min pergokur uppäten sedan igår. Känner ingenting och det konstiga är att jag har fortfarande mens......i 10 dagar har det hållit på nu! Nu ska man väl vämta på ÄL??? På tisdag ska jag till gyn och göra VUL för att kolla om det är ÄL på G. Hoppas mensen slutar tills dess. Någon av er som blött länge efter provera??
    Jag blödde som en vanlig mens, men har dock hört att man kan ha en längre mens. men vet inget mer om det.
  • MiHijo

vart är alla ni andra som följt tråden???

jag behöver hjälp med mina frågor som jag skrivit tidigare.....

ngn??

• MiHijo

Fröken M, skoj, hoppas det tar sig =)
    håller tummarna för dig

Svar på tråden Provera/Pergotime 2 fortsättning...