Inlägg från: annakohler |Visa alla inlägg
  • annakohler

Provera/Pergotime 2 fortsättning...

kan jag hoppa in jag äter enbart pergotime dubbelkur

• annakohler

Tackar vi är inne på vårt andra försök bara men dubbelkur med pergotime äter jag..kanske blir trippel nästa gång om det inte blir något nu...
    är på dag 3 med medicinen...humöret är upp o ner...men får jag fråga hur många dagar in i behandlingen kan man eller ska man känna av äggstockarna?? har hugg i vänstra redan har märkt av det hela dagen

• annakohler
    MiHijo skrev 2010-05-03 17:23:36 följande:
    första gången jag åt pergotime hade jag ont under tiden och två veckor efter. mådde inge bra. Men denna gången funkar det bra, förutom mitt "roliga humör"   :S stackaras gubben!
    hihi det är synd om min gubbe med hahaha..vill männen ha barn så får dem ju ta smällarna
  • annakohler
    MiHijo skrev 2010-05-03 23:32:19 följande:
    hahahaha, jo det är sant..tihi!puuuuh nu är jag såååå seg, en dag med skola och även jobb ikväll. SLETEN!Ska nu hoppas ner i sängen å sova innan ja ska upp igen.
    är det någon här inne som har efarenhet av trippelkur av pergotime??
  • annakohler
    MiHijo skrev 2010-05-04 09:02:44 följande:
    Nej, tyvärr inte! Men blir jag inte gravid denna gången, så ska jag nog börja med trippel.Vet bara att de är större chans att det blir tvillingar.
    jag tror att vi som vill ha barn o äter pergotime så får man nog ta risken haha..men jag har en pojke på snart 2år gammal så tvillingar skulle bli lite mycket
  • annakohler
    MiHijo skrev 2010-05-04 11:25:26 följande:
    Jag kör med testlagrets ÄL test, tycker det är svårt å veta när man har ÄL. Men där står att när strecken är lika starka eller när test strecket är starkare än kontroll strecket.Ngn som kör med testlagret ÄL stickor?
    jag använder kassetterna ifrån testlagret...han på företaget sa att deras ÄL test är utvecklade att kunna reagera på LH och HcG
  • annakohler
    MiHijo skrev 2010-05-04 12:08:49 följande:
    Jaha så både om man har ÄL och är gravid alltså. Spännande... hehe!Längtar te imorrn oh hoppas det syns mkt redan imorrn men tror det blir längre fram.Jag ska brja testa imorgon, och denna gången hoppas jag att ÄL kommer runt den dagen det ska komma och inte 60 dagar efter som förra gången! SUCK!Ingen gyn kunde heller förklara varför den var så sen, ÄL alltså.
    men vad jobbigt 60dagar fy,, japp precis reagerar på både äl o grav.
    men vad mannen inte förstår är varför jag fick starkare idag än igår.
  • annakohler
    bollanmollan skrev 2010-05-04 12:48:58 följande:
    hej jag äter trippel. Funkar jättebra på mig.
    trippelkur innebär det starkare o fler äggblåsor eller hur fungerar det?
    min gyn vet att jag har ÄL 12maj men dem har inte kallat in mig för o kolla mina äggblåsor..
    har mejlat o ringt

för jag har hört att många som har fler än 10 får sexförbud så hur vet jag
  • annakohler
    bollanmollan skrev 2010-05-04 13:19:56 följande:
    jag har ätit dubbeln innan men nu när vi ska försöka på syskon funkar bara trippeln.visst är den starkare men jag får ett ägg, man måste kolla med vul efter avslutad kur.hur funkade dubbeln för dig?
    problemet är att jag har min sista imorgon och jag har inte hört något ifrån Gyn i mora.
    för 2007 släppte jag massa äggblåsor på vul
    men det gav ett resultat i tvillingar men förlorade ena i v5 andra barnet är snart 2år gammal.

jo jag tycker dubbelkur fungerar bra faktiskt
Svar på tråden Provera/Pergotime 2 fortsättning...