Inlägg från: annakohler |Visa alla inlägg
  • annakohler

Provera/Pergotime 2 fortsättning...

bollanmollan skrev 2010-05-04 13:28:38 följande:
    vet att min gyn ger sexförbud om det är mer än 2 stora ägg. men du har alltså ätit dubbel nu och ska på koll snart?
    ja jag hoppas på att få kolla mig snart...
    men mejlade dem igår om att jag hade min sista imorgon

ja jag äter dubbelkur
    och ska ha ÄL 12Maj
  • annakohler
    MiHijo skrev 2010-05-04 14:00:04 följande:
    Jag gör heller ingen koll med VUL.Gjorde det endast första gången, men nu behöver jag inte mer sade dom.Och chansen till tvillingr var inte så stor med dubbelkur, man får ju lita på läkarna. Eller vad säger ni........?Nu måste jag kila iväg för o göra fler ärende.
    till mig säger dem tvärtom att risken med tvillingar ökar med dubbelkur
    just nu högger det till i vänstra äggstocken.
    när jag är uppe o går så känns det i högra med vad kan det vara
  • annakohler

Min Bm eller gynläkare kommer inte kontrollera om jag blir överstimulerad eller inte...det sa dem idag. känns dumt för då jag åt pergotime 2007 så fick jag kontrollera och blev då överstimulerad

men ska inte läkaren kolla sin patient då han/hon skriver ut pergotime dessutom dubbel

• annakohler

MiHijo: BIM 23 maj
    annakohler: BIM 29maj

• annakohler

är för graviditet eller äl du testat??? kolla mitt galleri ÄL test heter mappen där finns mina test (ÄL) 3-5maj

• annakohler
    MiHijo skrev 2010-05-05 08:54:01 följande:
    Jag har sett dom.Men test strecket ska vara starkare den dagen den är ÄL va?Om jag förstod testlagrets kundtjänst rätt nyligen i deras mail.
    ja negativt för äl är dem men till mig sa testlagret att dem reagerar starkt på något
    vet du vad 28kr i finska pengar blir i svenska hihi
  • annakohler
    MiHijo skrev 2010-05-05 09:00:58 följande:
    nu hänger jag inte med på ngt :S
    jag beställde ett finskt graviditetstest och summan på finska blev 28
    men kan ej summan på svenska
  • annakohler
    LillaMy3 skrev 2010-05-05 09:21:25 följande:
    Finland har Euro! Så då blir 28 finska ca 200 kr?!?! Eller vad står euron i nuKollade på dina ältester... De ser verkligen suspekta ut. Och de blir inte svagare?? Man kan inte få äl under pergokuren tror jag. Pergo lurar ju kroppen att det inte finns östrogen (för att kroppen skall tillverka mer). Och med inbillade låga östrogennivåer så bildar kroppen inte FSH och LH mig vetligen. Är finska test bättre?
    har aldrig använt finska innan haha...ja någonting på 200kr måste det vara.
    nej dem blir inte svagare alls du ser på det ifrån 3maj det var ju verkligen svagt jämfört med igår o idag....
    och jag tog min sista tablett (pergo) idag
  • annakohler

sambon o jag har haft sen sen i måndags så vi kör på hehe..men idag tror jag att han hoppar över.
    under pergokurer så kan man inte få ÄL så vi får väl se hihihi

• annakohler

men brukar inte läkaren utge sexförbud om man har så många äggblåsor??? denna månaden vägrar gyn låta mig kolla mina äggblåsor....så jag vet ingenting just nu

Svar på tråden Provera/Pergotime 2 fortsättning...