• MiHijo

Provera/Pergotime 2 fortsättning...

orkar inte bli medlem...

måste nog kila från datorn nu och fortsätta lite hemma. ska skriva en bokrecension :(

• MiHijo

nu har jag sett bilderna på din mage. är du jättesmal sen tidigare eller lite hull typ? ;)
    men det ser ut som en gravid mage, vem vet du kanske har gått längre än du anat???

annakohler skrev 2010-05-10 13:07:43 följande:
    kolla i mitt galleri (starka bilder) finns två foton på hur svullen min mage är
  • MiHijo

Gjorde nu ett ÄL test, lite starkare än igår. Så förhoppningsvis är det kanske på G, annars blir jag såååå besviken om jag ska behöva vänta lika länge som sist.

Och denna gången ska jag inte heller glömma av att gå o ta blodprov på dag 21. Glömde det sist så dom visste ju inte om dom behövde höja till trippel dos.

aja återstår att se denna gången.

• MiHijo

Lagt upp en bild i mitt bildgalleri idag på mitt ÄL test. bilden är tagen med mobilen så inte världens bästa bild.

men syns iaf :D kan ni kolla..

• MiHijo

Här har jag inte haft någon ÄL ännu, är på dag 16 idag tror jag :D Dåligt minne, men har molande mensvärk typ nere i äggstockarna. Så antar att det kanske är på väg, enligt mig själv tycker jag att ÄL blir lite starkare, så vi får la se.

sovtime..

• MiHijo

Åhhhh va skoj, hoppas det blir ngt nu denna gången då!
    Här har jag fortfarande inte fått ngt fullt utslag ännu :S Tycker dom blir svagare för var gång, men ska ringa gyn på måndag. för jag börjar lessna på att vänta att det ska ta såååå lång tid innan ÄL kommer. Haft lite små ont i magen men inget utslag iaf. tröttsamt på att vänta...........

annakohler skrev 2010-05-13 11:15:44 följande:
    fick fullt utslag på ÄL test idag....det finns bild.... vi har prickat in det denna gången
  • MiHijo
    annakohler skrev 2010-05-13 21:31:35 följande:
    hos mig kom äl endast 2 dagar försenad....och vi har haft sex söndag,måndag,tisdag och onsdag hihi men varken det ifrån tisdagen eller gårdagen har runnit ut ifrån mig menar när han kom i mig inget kom ut....kan det betyda att kroppen har tagit emot allt eller vart har det tagit ivägen för jag har knappt några flytningar heller....
    hehe, jag passar alltid på att ha sex på kvällen, och efter sexet lägger jag en kudde under rumpan så det inte rinner ut, efter 10 min tat jag bort kudden sen ligger jag hela natten och då brukar det inte rinna ut. men går jag upp direkt efter att man haft sex så rinner det ut...
  • MiHijo
    annakohler skrev 2010-05-13 21:39:10 följande:
    men jag har aldrig legat kvar efter sex men ingenting har runnit ut i alla fall..det är det som är lite skumt
    jadu, då vet jag inte..haha! ;)

Åhh jag är trött å vänta på min ÄL, ska ringa gyn på måndag, skälla lite på dom ska jag bannme göra. trött på detta väntandet.
Svar på tråden Provera/Pergotime 2 fortsättning...