Provera/Pergotime 2 fortsättning...
Svårt val alltså, men hoppas det löser sig!
ok, gjorde nyss ett test...just nu är det jättesvagt. så får se om några minuter om det blir starkare.
Min läkare vägrar också, lite smått förbannad på dom för tillfället.
Enligt dom så räckte det med första gången, men man kan väl även bli överstimulerad andra gången och alla andra....?! Så löjligt att dom gör så....
aha ok....tyckte det stod att du plussade ;) men då var det jag som läste fel.
tänkte på en sak som dom sade här på gyn.
att om man inte blir gravid så kanske man behöver höja kuren. till trippeldos.
Men när jag hade ÄL sist, det kan väl bara vara så att det inte går ihop alltihopa med mig och gubben typ. eller är jag hel ute och cyklar?? allt kanske inte passar ihop och därför kanske de inte blir ngt. för jag hade äl och vi hade sex men blev inget ändå.
sist jag åt dubbelkur så fick jag ÄL 60 dagar efter kuren. jag frågade gyn varöfr det blev så sent och hon hade ingen förklaring för de alls.
så nu hoppas jag att ÄL kommer som den ska göra. orolig att det ska ta så lång tid, för efter ett tag så slutar jag med ÄL testen, och sist missa jag det kan man säga, hade grymt ont i magen, kunde inte röra mig, men gjorde ett ÄL test då iaf och det gav utslag, men vi hade inte haft sex på många dagar innan det. men hur ont jag än hade så hade vi sex då det gav utslag men det var nog inte tillräckligt.
så nu j*vlar, sex varannan dag här nu, och testar mig varje dag ska jag göra, även hur många dagar jag än får testa.