Provera/Pergotime 2 fortsättning...
orkar inte bli medlem...
måste nog kila från datorn nu och fortsätta lite hemma. ska skriva en bokrecension :(
orkar inte bli medlem...
måste nog kila från datorn nu och fortsätta lite hemma. ska skriva en bokrecension :(
nu har jag sett bilderna på din mage. är du jättesmal sen tidigare eller lite hull typ? ;)
men det ser ut som en gravid mage, vem vet du kanske har gått längre än du anat???
ok, lycka till imorrn!
Gjorde nu ett ÄL test, lite starkare än igår. Så förhoppningsvis är det kanske på G, annars blir jag såååå besviken om jag ska behöva vänta lika länge som sist.
Och denna gången ska jag inte heller glömma av att gå o ta blodprov på dag 21. Glömde det sist så dom visste ju inte om dom behövde höja till trippel dos.
aja återstår att se denna gången.
lycka till imorgon!
Lagt upp en bild i mitt bildgalleri idag på mitt ÄL test. bilden är tagen med mobilen så inte världens bästa bild.
men syns iaf :D kan ni kolla..
Här har jag inte haft någon ÄL ännu, är på dag 16 idag tror jag :D Dåligt minne, men har molande mensvärk typ nere i äggstockarna. Så antar att det kanske är på väg, enligt mig själv tycker jag att ÄL blir lite starkare, så vi får la se.
sovtime..
Åhhhh va skoj, hoppas det blir ngt nu denna gången då!
Här har jag fortfarande inte fått ngt fullt utslag ännu :S Tycker dom blir svagare för var gång, men ska ringa gyn på måndag. för jag börjar lessna på att vänta att det ska ta såååå lång tid innan ÄL kommer. Haft lite små ont i magen men inget utslag iaf. tröttsamt på att vänta...........