Provera/Pergotime 2 fortsättning...
Idag har jag kört igång med provera, dag 1, nu är det en tid framöver igen.
Men nu hoppas jag på ÄL denna gången, annars vet jag inte vart jag ska ta vägen :(
Hur går det för er andra?
Idag har jag kört igång med provera, dag 1, nu är det en tid framöver igen.
Men nu hoppas jag på ÄL denna gången, annars vet jag inte vart jag ska ta vägen :(
Hur går det för er andra?
Idag är jag på dag 6 med provera kuren. Åhh kan inte tiden gå fortare så jag får ÄL snart. Hoppas på ÄL denna gången iaf. Vad gör jag annars??? suck denna eviga väntan..
Tejj: Du får nog ringa gyn å fråga.
Igår slutade jag med mina provera, nu sitter jag med mens värk och hoppas att mensen kommer under dagen eller imorgon senast :D
Hur går det för alla er andra???
Mimmi86: Första mensdagen är dag 1 så runt dag 14 har man ÄL.
Idag fick jag min mens, snart börjar man knapra trippelkur på pergotime, hoppas nu det funkar denna gången. Och jag hoppas även att jag får börja äta pergotime på dag tre, ska ringa imorgon och fråga.
På måndag börjar jag med min trippelkur, och på dag 13 kommer jag få göra ett VUL för å se hur det går. Lite nervös för att det ska vara för många ägg bara. Men jag hoppas såklart på ÄL denna gången, annars går jag under.. SUCK!
Hur går det för er andra???
Jag frågade gyn ifall man kundeäta pergotime från dag 3 för att få ÄL tidigare, hon hade aldrig hört det innan. SYND! :D
Hade gärna viljat börja tidigare, men imorgon är det dags att börja knapra pergotime igen.
Så förväntansfull och hoppas verkligen jag får ÄL..
Puuuh jag är helt slut, har hållt på att damma allt här eftersom jag håller på att packar innan flytten nästa vecka. Ska bli så skönt att flytta,...
Hur går det för er andra?? ingen som är kvar i tråden eller?
Jag är idag på dag 12, men ingen ÄL ännu trots trippelkur. Och ingen stegring på ÄL stickorna heller :( SUCK! Men imorgon ska jag till gyn och kolla hur stora äggblåsor jag har. Hoppas på ngn stor och fin.
Skriver mer imorgon.