• MiHijo

Provera/Pergotime 2 fortsättning...

MiraJ skrev 2010-04-14 13:24:49 följande:
    MiHijo: Låter konstigt det där. Vet ej hur det kan fungera så... Du får nog kolla med din läkare. Lerumstessan: Jag hade också riktigt lång mens. ca 2 veckor, första veckan mer ljusbrunt sista veckan mer ordentlig mens.
    prata med dom idag och dom sade att det kunde bli så, så det var ÄL i lördags.

nu får vi hoppas gubben hinner ändra sig igen om att vilja ha en liten....fast eftersom vi hade sex så har det kanske blivit ngt, hoppas iaf.
  • MiHijo
    LillaMy3 skrev 2010-04-16 19:26:45 följande:
    Om du räknar det som att du fick en suuuuuper lång cykel så kan det ju vara att du bara fick en (väldigt) sen äl? Själv så fick jag på dag 26 sist. Men då har jag ingen egen cykel att jämföra med. Äl utan mens innan går fint. Det är efter som man alltid har mens (eller visar sig vara gravid) Hoppa ni prickade äl!!
    Jag har inte heller ngn cykel att gå efter, så jag vet inte riktigt när jag ska testa heller..ngn som kan tipsa på när jag ska testa. jag hade ÄL den 10 april, då gav det utslag. sen dess har jag haft lite molande värk i magen, brösten ömmar lite då å då och ännu ibland.. sura uppstätningar har jag haft. och magen har känts uppsvullen på¨morgonen och kvällarna.

när ska jag testa??? om jag hade ÄL den 10....april.
  • MiHijo

LillaMy3: Okej, ja jag hade tänkt å testa på lördags, men visste inte riktigt om det var för tidigt eller ej. Men då kör jag på de då, så uppdaterar jag då så ni får veta.

• MiHijo

JAG VILL ATT DET SKA VARA LÖRDAG IDAG! Jag vill testa nuuuuu. Jag är såååå otålig just nu. Och fortfarande den där molande mens värken långt ner i magen och emellanåt långt ner bak i ryggen. Och mina bröst ömmar lite.

Funderar på att köpa två test idag, och göra ett ikväll och även ett senare typ nästa vecka.

Skuttar nog iväg te apoteket nu.

• MiHijo

Har nu köpt mig två st gravtest.
    Står att man kan testa 4 dagar in beräknad mens, men nu väntar jag ett par timmar eller tills imorgonbitti.

• MiHijo

MiraJ: Negativt idag, men ska vänta en vecka nu. Så får vi se då. fortfarande tidigt iaf. så vi får se.

• MiHijo

Är det ngn här som vet om LH hormonet minskar om man är gravid?
    Testat även med ÄL test nu ett par dagar för skojs skull å för att ja har så många. Men det ger knapt ngt utslag, man får verkligen titta efter andra strecket.

Är de så att de minskar om man är gravid eller????

Åhhh jag vill så gärna vara gravid....

Ngn??????????? nu måste jag bege mig!

• MiHijo

Åhhh, jag är så nervös, jag blir knäpp på detta.
    Hur gick det för dig? var du gravid???+

Yarrow skrev 2010-04-21 13:44:26 följande:
    MiHijo- Åh va spännande! Har varit lite frånvarande här på FL några veckor. Blev så nervös för din skulle när jag läste, hoppas det visar plus snart för dig! Babe- Jag får alltid min mens exakt en vecka efter sista tabletten. Men det är så himla olika från person till person.
  • MiHijo

Nu har jag inga symptom kvar :(
    Men jag kör ett sista gravtest den sista i denna månaden, om inte mensen kommit innan dess vilket jag hoppas på isf så jag kan få ÄL sen igen.

Men är jag inte gravid så känns det såååå meningslöst..vill så gärna. Vill inte bli gravid senare än maj, så har en månad te på mig iaf...hehe! vill ha en januari/februari bebis nämligen.

Nu ska jag träna lite..

• MiHijo

Jag kör med testlagrets test stickor. Den 10 april när jag hade ÄL så gav det utslag och sen testa jag äcen med CB som jag hade hemma å där gav det med utslag.

Ehum....

Men idag fick jag min mens. Ska ringa gyn imorrn. för vet inte om jag ska köra med pergotime eller om jag ska chansa på om jag får ngn ÄL utan tabletterna...
    hur hade ni gjort?

Vilka ÄL test kör ni på och vilka är bäst? förutom CB men dom är ju såååå dyra.

Svar på tråden Provera/Pergotime 2 fortsättning...