• MiHijo

Provera/Pergotime 2 fortsättning...

Ja det är jobbigt..men inget att deppa ner sig för. För vem vet, det kan ju bli vi igen om det bara funkar med hans familj.

bollanmollan skrev 2010-05-09 15:19:48 följande:
    usch vad jobbigt.
    annakohler skrev 2010-05-09 15:15:22 följande:
    men vad tråkigt att det är slut med dig o gubben varför blev det så
    Läs tidigare inlägg, som var rätt långt.

Idag är jag förresten på dag 15, men ingen ÄL ännu. Men dock inte molande värk i äggstocken på högra sidan, ska göra ett ÄL test sen vid kvart över tre i eftermiddag. Så får se om de kanske  är lite på G....men hoppas inte som vanligt :(

Och egentligen spelar det ju ingen roll eftersom jag inte har ngn gubbe, men vi får la se ;)
  • MiHijo

vilka tester är det???

annakohler skrev 2010-05-10 09:17:10 följande:
    jag ska få ersättning för mina äl stickor som inte fungerade företaget ska skicka 5 stavar istället...är nöjd med dem testerna men är första gången jag råkat ut för att dem inte fungerar
  • MiHijo
    annakohler skrev 2010-05-10 09:40:38 följande:
    dem finns på www.graviditetstester.com företaget heter williams trading AB men mer vet jag inte eftersom detta är en tråd för oss som äter pergotime så vill jag hööra med er har ni någonsin blödigt vid Äl?? efter att jag upptäckte blödningen för ca 5-10minuter sedan så har jag fått ont i äggstockarna vad är det för fel
    jag har hört att man kan blöda när man har ÄL. för det är blödningen som stöter emot ngt har jag hört.
  • MiHijo

ska kolla upp det igen, vänta lite...

MSN??

• MiHijo
    annakohler skrev 2010-05-10 10:16:30 följande:
    tack...,man blir lite fundersam o smått chockad då det blir så för första gången vid ÄL
    Jag förstår dig, hoppas nu du blir gravid. Ha sex ofta ;)
  • MiHijo
    annakohler skrev 2010-05-10 10:24:40 följande:
    ja jag ska försöka få till det ikväll haha... men jag testade clearblues egna ägglossningsuträknare enligt den har jag redan haft ÄL?? hade jag den då vid 4maj fattar ingenting
    ok, jadu jag vet inte..alla såna räknare ger olika svar...så har själv blivit förvirrad.
  • MiHijo

Testade oxå clearblues test nu, haha där står det att jag missat med fyra dagar. jag har testat i snart en vecka och det har inte gett ngt utslag. Men när det börjar stiga på mina längre fram om jag får ngn ÄL så testar jag alltid med CB oxå. För att fastställa att det är ÄL.

haha ja underligt..

Svar på tråden Provera/Pergotime 2 fortsättning...