Provera/Pergotime 2 fortsättning...
nu får vi hoppas gubben hinner ändra sig igen om att vilja ha en liten....fast eftersom vi hade sex så har det kanske blivit ngt, hoppas iaf.
LillaMy3: Okej, ja jag hade tänkt å testa på lördags, men visste inte riktigt om det var för tidigt eller ej. Men då kör jag på de då, så uppdaterar jag då så ni får veta.
JAG VILL ATT DET SKA VARA LÖRDAG IDAG! Jag vill testa nuuuuu. Jag är såååå otålig just nu. Och fortfarande den där molande mens värken långt ner i magen och emellanåt långt ner bak i ryggen. Och mina bröst ömmar lite.
Funderar på att köpa två test idag, och göra ett ikväll och även ett senare typ nästa vecka.
Skuttar nog iväg te apoteket nu.
Har nu köpt mig två st gravtest.
Står att man kan testa 4 dagar in beräknad mens, men nu väntar jag ett par timmar eller tills imorgonbitti.
MiraJ: Negativt idag, men ska vänta en vecka nu. Så får vi se då. fortfarande tidigt iaf. så vi får se.
Är det ngn här som vet om LH hormonet minskar om man är gravid?
Testat även med ÄL test nu ett par dagar för skojs skull å för att ja har så många. Men det ger knapt ngt utslag, man får verkligen titta efter andra strecket.
Är de så att de minskar om man är gravid eller????
Åhhh jag vill så gärna vara gravid....
Ngn??????????? nu måste jag bege mig!
Åhhh, jag är så nervös, jag blir knäpp på detta.
Hur gick det för dig? var du gravid???+
Nu har jag inga symptom kvar :(
Men jag kör ett sista gravtest den sista i denna månaden, om inte mensen kommit innan dess vilket jag hoppas på isf så jag kan få ÄL sen igen.
Men är jag inte gravid så känns det såååå meningslöst..vill så gärna. Vill inte bli gravid senare än maj, så har en månad te på mig iaf...hehe! vill ha en januari/februari bebis nämligen.
Nu ska jag träna lite..
Jag kör med testlagrets test stickor. Den 10 april när jag hade ÄL så gav det utslag och sen testa jag äcen med CB som jag hade hemma å där gav det med utslag.
Ehum....
Men idag fick jag min mens. Ska ringa gyn imorrn. för vet inte om jag ska köra med pergotime eller om jag ska chansa på om jag får ngn ÄL utan tabletterna...
hur hade ni gjort?
Vilka ÄL test kör ni på och vilka är bäst? förutom CB men dom är ju såååå dyra.