Inlägg från: annakohler |Visa alla inlägg
  • annakohler

Provera/Pergotime 2 fortsättning...

precis dem tror förmodligen att man inte kommer att bli överstimulerad andra o tredje gången om man inte är det första gången...skumt det där....att dem får lov o skriva ut pergotime dubbelkur sen inte kolla patienten

• annakohler

här har jag 6 dagar kvar till ÄL fertila dagar 9-14maj så vi får hoppas på något

men min läkare vägrar mig en gynundersökning första gången jag äter pergotime

• annakohler

tycker du ska avvakta hör av dig till din lääkare och fråga för du kan inte nog inte ta risken att vara gravid och samtidigt käka medicin

• annakohler

jag äter pergotime med start dag 3 som jag har gjort innan med men vad jag förstår så ska man kunna starta behandlingen direkt efter blödningens slut

• annakohler

nu börjar det hugga rejält i höger äggstock men ska inte ha ÄL förrän 12maj.....har haft sex ofta i ett par dagar....men det kan ju inte ha tagit redan??? har ni andra pergotjejer någon erfarenhet

• annakohler

är det någon som har erfarenhet av om man vet hur det kan komma smärtor i äggstockarna redan?? är på dag 8 efter mens...

6dagar tidigt för äl är det inte det har mina test visat

• annakohler

nu på kvällen kom smärtan i äggstockarna ännu mer...är det kroppen som jobbar på ÄL nu??? omöjligt mensen tog slut i söndags

• annakohler

i min brukanvisning så står det att man kan starta behandlingen så fort blödningen är över så kö på

• annakohler

jag har aldrig behövt hjälp att få mens utan har endast använt mig av pergotime

• annakohler

mina ägglossningsstickor fungerade knappt idag...ska ha ÄL 12maj kontroll rutan visade ett streck som var nästintill osynligt o sen testrutan visade med svagt men inte så

Svar på tråden Provera/Pergotime 2 fortsättning...