Provera/Pergotime 2 fortsättning...
gyn ringde vid 15.00 och dem sa att det med mina konstiga sparsamma blödningar kan vara ett tecken på något annat än mens..dem vill att jag tar ett test imorgon bitti...får väl se vad det visar
gyn ringde vid 15.00 och dem sa att det med mina konstiga sparsamma blödningar kan vara ett tecken på något annat än mens..dem vill att jag tar ett test imorgon bitti...får väl se vad det visar
jag tog dem på morgonen hihi det ångrar jag otroligt biverkningarna kom i samband med kvällen hade extremt svårt o sova...sedan hade jag humörsvägningar..hahaha
så jag ska ändra taktik nästa gång att ta dem på kvällen innan läggdags..så det var ett bra tips...
vi håller tummarna för många plus i Maj/juni här i tråden...för lite fler pluss ska man väl kunna få i tråden vi är trots allt många som äter pergotime..
fick inget plus på Grav testet tyvärr...men jag får fortfarande inget starkare plus på äl testen längre
får inget starkare än testet ifrån 4maj.....man ska väl räkna 14 dagar efter mensens första dag som vanligt då man äter pergotime?? för jag är på dag 14 nu
kan man verkligen gå så långt in i dagarna som 40-41 utan att få mens??
är på dag 14 idag ingenting än så länge i allla fall
ska ta nytt ÄL test imorgon bitti se vad det ger för resultat
fick fullt utslag på ÄL test idag....det finns bild....
vi har prickat in det denna gången
hos mig kom äl endast 2 dagar försenad....och vi har haft sex söndag,måndag,tisdag och onsdag hihi men varken det ifrån tisdagen eller gårdagen har runnit ut ifrån mig
menar när han kom i mig inget kom ut....kan det betyda att kroppen har tagit emot allt eller vart har det tagit ivägen för jag har knappt några flytningar heller....
men jag har aldrig legat kvar efter sex men ingenting har runnit ut i alla fall..det är det som är lite skumt
hihi..ja du får se till att du får hjälp av dem om du behöver...själv har jag inte haft dem problemen
själv fick jag fullt utslag i torsdags o igår.....men jag o mannen har haft sex alla dagar utom 1 denna veckan och det måste väl räcka eller
okej kan någon vet varför jag har en enorm ömhet i livmodern japp ni läste rätt ömheten sitter i livmodern....kan ju knappast blivit befruktad än?? hade ÄL mellan 12-14maj igår så hade jag fasansfullt ont i livmodern
dem kan se ifall du har haft ÄL....äter man pergotime så kan ÄL test visa fel
okej då kanske du får svar snart
mår lite illa idag trots att jag drack en halv kopp kaffe och precis ätit lunch...är ju bara på ÄL+4
mina bröst spännde, var ömma och gjorde lite ont vid beröring igår..sedan extrem trötthet, yr i huvudet har ätit....
har BIM den 26 eller 28maj