Inlägg från: annakohler |Visa alla inlägg
  • annakohler

Provera/Pergotime 2 fortsättning...

så här blev mina datum:
    din fertila period är : 09.05.2010-14.05.2010
    Ägglossning sker: 12.05.2010
    beräknad förlossning: 02.02.2011

men jag känner knappt något,,
    efter den lilla blödning jag upptäckte vid toa besöket så hugger det till ibland i höger sida (äggstock)

• annakohler

har inga för utav mina 7 funkade bara 2 men jag tog ett igår kväll och det visade svagt på båda strecken...

kan min senaste mens 28 april vart en nidblödning för då är jag i v2 så det är för tidigt

• annakohler

den som jag fick den 28april var knappt synlig behövde inte annat än binda men använde tampong på kvällarna..sen lördag morgon 1maj var den borta o kom lite som brunaktigt på kvällen samma den 2maj så jag hade en lite mer sparsamblödning

• annakohler

jag med...men blödningen idag kan jag inte riktigt förklara den försvann på 5min har synts till mer

• annakohler

enligt FL:s uträknare så är man inte riktigt gravid ännu när man är i v2...vilka graviditetstester kan man kan använda?

Clearblue
    Preg
    Apoteket
    Rfsu

vilket är bäst

• annakohler

okej ska se ifall jag finner ett bra test idag...
    blödningen nu syns endast till då jag torkar mig inte mer...ont i magen det har jag från o till..när jag står upp så känns den tung

• annakohler
    MiHijo skrev 2010-05-10 12:34:34 följande:
    ok, du borde kanske kolla upp det då så du får reda på vad det kan vara. du kan nog inte testa förrän om ca två veckor iaf.
    okej men jag har lämnat ett meddelande till gyn mottagningen så jag inväntar deras samtal....
  • annakohler

www.libresse.se kan du registrera dig så kan du göra uträkning där med....den stämde mer in på mig

den ger en besked vilka dagar man kan ha PMS haha

• annakohler

kolla i mitt galleri (starka bilder) finns två foton på hur svullen min mage är

• annakohler
    MiHijo skrev 2010-05-10 13:34:27 följande:
    nu har jag sett bilderna på din mage. är du jättesmal sen tidigare eller lite hull typ? ;)men det ser ut som en gravid mage, vem vet du kanske har gått längre än du anat???
    den är väldigt liten annars så därför reagerar jag hihihi
    men jag köpte ett rfsu testa tidigt idag..ska ta det imorgon
Svar på tråden Provera/Pergotime 2 fortsättning...